Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i40 Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

O nouă apariţie

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, pai momentan sunt inca in munca de lamurire cu cei de la service - mi-au schimbat pe garantie garnitura de la culbutori cat si garniturile de etansare de la injectoare - din ce am luat legatura cu cei din Anglia problema este de la ECU care uita sa dea regenerare pe DPF si de aici uleiul contaminat - le-am cerut sa imi faca si o re-flash-uire pe ECU . Eu vreau sa schimb turbina pe garantie si astept raspunsul celor de la Bucuresti. In legataura cu injectoarele nu ma pot pronunta, dar nu prea cred sa fie de acolo, dar nimic nu este imposibil. Zi faina.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

@Dominum: am o curiozitate. Masina e fabricata in Korea?

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, da, masina este fabricata in Korea. De ce ai intrebat ?

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Nu stiu daca stii, cele fabricate in Korea au evident alta calitate decat cele fabricate cine stie pe unde. Am avut un i30 din 2007 fabricat la Ulsan. Am vandut-o inainte sa pun anuntul de vanzare. 12 ani si 105000. Ce zici?

Am ramas tot la masina coreeana, dar alta marca. Hyundai s-a cam repezit la bani. Nasol, m-au pierdut de client.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Deci, problema nu s-a rezolvat dupa ce au fost reconditionate injectoarele. Dupa 200 km nivelul uleiului iara a depasit peste maxim, mirosind a motorina. Am citit pe internet in alte tari ( nu stiam ca exista problema asta la atatea masini si marci diferite, skoda, honda, vw, bmw..) sunt multiple cauze dupa cum spuneai si tu Dominum, pompa tandem, pompa injectie, pompa inalta presiune, dpf sau uneori chiar injectoarele (dar se pare ca la mine nu sunt injectoarele de vina).

Am vazut efectele grave care pot aparea asupra motorului daca conduci in asemenea conditii..... maine o iau de la capat cu cei de la Hyundai.

Dominum ai rezolvat pana la urma ?

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Ai face un drum pana la Bucuresti? Cred ca e cineva care te poate ajuta.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Cu siguranta as veni.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Ma duc maine dimineata sa vorbesc. Daca omul e de acord, iti voi da numarul lui. O sa-i explic situatia. Mai zi o data, pe scurt, ce ti s-a lucrat la masina si care e problema.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Chiar te rog sa ma ajuti daca se poate, am ajuns la capatul rabdarilor, Probleme am mai multe, dar hai sa ramanem pe chestia cu uleiul.

Deci:

- Imi intra motorina in baia de ulei si imi consuma mult combusitibil, nivelul pe joja creste peste FULL cu mult dupa doar 200-300 km parcursi.
- Au fost reconditionate toate cele 4 injectoare.
- A fost verificat DPF dar doar cu testerul.

Separat, imi iese greu uneori din P si cred ca am ceva la coloana de directie ca se aud troncaneli pe la volan cand merg pe drum accidentat ( caseta de directie am schimbat-o adineauri si degeaba).

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
apropo Dannyboy, ti-am lasat pe privat nr meu de tel, ma poti suna la orice ora in caz de ceva.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Am inteles. Maine ma ocup de problema.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Nivelul crescut de ulei este combustibilului care ajunge acolo datorita regenerarii defectuase a DPF - te rog sa faci o regenerare manuala (fortata) la cei de la Hyundai , schimbi uleiul cu filtru si imi spui dupa daca iti mai creste. Problema vine de la unitatea centrala (calculatorul masinii) care uita sa dea regenerare - din cand in cand te duci undeva pe autostrada sau pe centura , o bagi in manual (asta dupa ce motorul s-a incalzit) si schimbi pana in 2500rpm - si mergi cu masina in viteza 3 sau 4 cam 15 minute fara sa intrerupi - la rpm constant de 2500.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Sau, poti sa ii rogi pe cei de la Hyundai sa verifice daca exista un update pentru ECU sau pot sa iti rescrie din nou parametrii.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Neata, in legatura cu problema ta de la cutia de viteze ca iese greu din P - ca sa poti sa o scoti din P ce apesi prima data ? Pedala de frana - ea iti deblocheaza cutia sa poata sa iese din P - vezi sa nu fie actuator frana (parca asa ii zice) sa iti verifice pedala de frana

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Extras din manualul de service :

"What are the most common problems with a used Hyundai i40 ?

Diesel engines are fitted with a diesel particulate filter (DPF). To ensure that this can regenerate (meaning it burns off trapped soot), frequent motorway journeys are necessary because this process is only triggered when the exhaust is hot enough. Check how the previous owner has used the car if you are unsure, because lots of urban journeys will clog up the filter, potentially leading to an expensive repair bill.

Other potential problems with the DPF occur if it has been shut off partway through regeneration. The result is contamination of the oil system with fuel, leading to the oil level rising gradually over time. This can cause damage to the engine, so it’s worth checking the oil level or have the car inspected if you're unsure."

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5777
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Mie sincer, a inceput sa-mi fie frica de acest DPF. Am avut crdi dar fara asa ceva si am fost foarte multumit.
Se pare ca solutia este un drum dus-intors Bucuresti-Constanta pe autostrada (daca nu ai ghinionul unui ambuteiaj).

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
@ ovm26 - ai mai rezolvat ceva ?

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
In afara de bani aruncati pe geam, nu, n-am mai rezolvat nimic.

Au fost reconditionate injectoarele, schimbat un O-ring la pompa de injectie (toate astea la Hyundai).

Am fost la un service specializat pe DPF, au bagat pana si o minicamera prin filtru si au filmat, DPF-ul este foarte ok nici macar nu necesita curatare.

Ajunsasem la capatul rabdarilor, am zis totusi sa incerc o alta reprezentanta Hyundai de la care sa aflu ca au facut testul manual la injectoare si sunt praf, curge pe retur de la ele motorina incat le umple eprubeta imediat.

Daca iti vine a crede....bataie de joc pe banii si timpul meu.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 17
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, pai ce sa iti spun, naspa. Poti sa depui sesizare ANPC catre firma de unde ti-au "rezolvat" injectoarele sau chiar catre Hyundai - parca ei te-au trimis la firma respectiva. Eu asa am facut, i-am amenintat si se pare ca a mers. Momentan nu mai am probleme, uleiul este la nivel. Ei in service mi-au schimbat garnitura de la culbutori cat si kit-ul de reparatie (sper sa nu gresesc ) pt injectoare adica saiba de foc + inca o garnitura. Acum vad ca totul este ok. Pot sa te invat ceva daca ai timp si poti :) iei o surubelnita mai lunga si pui capatul ei la baza injectorului si pui urechea pe manerul surubelnitei - ar trebui sa auzi un tacanit inchis/deschis - daca auzi asta inseamna ca injectorul functioneaza ok - daca nu auzi atunci injectorul nu este in parametrii. Spor

Ceva de genul asta : https://www.youtube.com/watch?v=tA_E6X4ISgQ

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 18
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
scurta lectie de mecanica:

Ce sunt aia culbutori ? (am cautat pe net, nu-mi dau seama), Ce legatura are cu contaminarea uleiului cu motorina ?


Apropo, daca e adevarat si injectoarele mele nu isi fac returul bine, ce treaba are asta cu problema mea cu contaminarea? Din ce am inteles doar la tur ar putea baga motorina in ulei, la retur ar trebui sa se intoarca in rezervor.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la i40