Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i10 Piese si Service-uri alternative la reprezentanta Expozitiei

Piese si Service-uri alternative la reprezentanta Expozitiei

Agilă

dana Membru
Membru

Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Tipul: i 10
Capacitatea cilindrică: 1084
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Buna,
Am fost saptamana trecuta la revizia de 6 ani (tip 75.000 km) si pe langa schimburile uzuale de filtre, ulei, polen, aer ...cei de la service - reprezentanta din Expozitiei - au mai gasit ca trebuie inlocuit etrierul de la roata dreapta de pe spate, ambreiajul, precum si o bucsa de la sistemul de directie - au zis ca are un mic joc. Partea mai putin buna a fost cand a venit devizul:
- Etrierul roata spate dreapta – 1680 lei plus manopera 160 lei
- bucsa de la caseta de directie - 33 de lei plus manopera 470 de lei,
- ambreiajul (disc ambreiaj 530 lei, rulment presiune 59 lei, placa presiune 200 lei) plus manopera 550 lei, ajungand intr-un final la un total de 2502 lei pt piese, si 1180 pt manopera….3682 lei.
Mentionez ca masina are 53.000 de kilometri, din care 80% rulati in Bucuresti-Ilov. Ce magazine de piese auto imi recomandati si ce service decent pentru un nou diagnostic si lucrarile de rigoare?
Va multumesc frumos si astept parerile si sugestiile dumneavoastra ca posesori de Hyundai.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5736
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Recomandarea mea e InterAuto Tech. Citeste topical legat de service-uri ca sa afli impresiile celor ce le-au calcat pragul.
Ca sa schimbi un etrier la numarul asta de km mi se pare cam aiurea. Si nu inteleg un lucru. Cum au stabilit ca trebuie inlocuit ambreiajul. Au dat cutia de viteze jos de pe masina? Daca nu e un efort prea mare din partea ta, vino duminica la intalnirea saptamanala sa arunc si eu un ochi la masina, si vom putea discuta mai multe lucruri care sigur te vor interesa.

dana Membru
Membru

Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Tipul: i 10
Capacitatea cilindrică: 1084
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
In dimineata cand am plecat cu masina spre revizie, la prima intersectie un camion mi-a semnalat ca iesea fum din roata dreapta spate. Am tras pe dreapta, am asteptat sa se mai raceasca si am ajuns in cele din urma la service, unde au dat roata jos si mecanicul a zis ca este o piese defecta la etrier, iar la deviz consultantul a venit ca trebuie schimbat etrierul. Mecanicul a spus ca pot pleca cu masina, dar sa nu mai actionez frana de mana, ca risc sa raman iar cu roata blocata... si sa iasa fum din ea..asa ca i-am zis sa dezactiveze frana de mana. Probabil ca nu ar fi trebuit sa folosesc frana de mana la fiecare parcare...Multi soferi mi-au zis ca nu e asa indicat sa o folosesc, dar deh...asa m-a invatat instructorul sa asigur masina. Cat despre partea cu ambreiajul nu stiu cum si-au dat seama. In devizul prezentat e specificat ca este uzat si ca ar trebui schimbat. Din pacate, weekendul acesta lucrez si nu pot veni. Multumesc frumos de informatii.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5736
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Ne gasesti in fiecare duminica in parcare. Urmareste topicul de Intalniri.
Daca mai ai rabdare pana ajungi, o sa ma uit sa vad si eu cum e cu etrierul ala de se blocheaza, poate ca nu e dracul atat de negru. Si cu frana aia de mana, d-aia au pus-o chinezii, ca sa o folosesti. Ca se mai poate intampla si un defect, aia e!

marius.zadara Membru
Membru

Mesaje: 69
Localitate: IF
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1493
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Personal, eu nu recomand sa opresti cand ai astfel de probleme, din simplul motiv ca daca temperatura este destul de mare materialele se pot lipi si nu ti-ai dori asta. Eu am avut recent probleme cu blocarea altei componente a etrierului, situatie care mi-a generatat atata caldura incat mi-a topit capacul rotii, dar am continuat drumul de 100 km chiar mergand mai repede, in speranta ca ventilatia la nivelul discului va fi mai mare si teoretic ar fi racit ansamblul de frana. Am ajuns intreg la destinatie, am identificat si problema si urmeaza sa o repar, cel mai probabil si la tine e aceeasi, anume culisa - dl. Dan te va lamuri in privinta ei.

Cat despre frana de mana, eu in 7 ani de utilizare a masinii curente nu am folosit-o mai mult de 10 ori si atunci doar in situatii speciale, cum ar fi TransAlpina ca sa nu umblu dupa ea ca oierul dupa mioare. Dezavantajul este ca daca nu o folosesti, cablurile se pot bloca si la ITP sa dea cu virgula, caz care nu prea e ok. Iarna e insa un sfetnic bun pentru a o pune in functiune daca ai destul spatiu la dispozitie si putin sange rece, precum vremea.

Ambreajul uzat de obicei este insotit de un miros specific. Daca nu l-ai simtit si masina reuseste sa urce o rampa mai abrupta si sa faca depasiri chiar cu ceva incarcare, inca nu e cazul sa il inlocui. Va trebui insa sa il tii sub observatie, caci un ambreaj uzat care te lasa in mijlocul drumului e de nedorit.

dana Membru
Membru

Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Tipul: i 10
Capacitatea cilindrică: 1084
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Dupa o mica cercetare de piata - cerut cotatie de pret la mai multe magazine auto - am gasit preturi cuprinse intre 1.350 lei si 1.700 de lei pentru etrier dreapta spate - nu exista piese after market, bucsa la 20-25 de lei si kit ambreiaj la 400 de lei after market si original 950 de lei original...Am fost la Inter Auto si am cerut o verificare pentru directie, frane, ambreiaj si sa verifice daca trebuie schimbat etrierul. Dupa aproximativ o ora si un pic au venit si au zis ca masina e ok si ca nu trebuie schimbat nimic la ea. Directia au zis ca e ok, ambreiajul la fel, iar etrierul l-au reparat. Toata verificarea si reparatia a costat 110 lei. Daca as fi mers pe mana celor din Expozitiei ar fi trebuit sa dau aproape 3700 de lei.

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5736
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Inteleg ca ti-am facut o recomandare buna. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.

Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2882
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Dannyboy scrie:
Inteleg ca ti-am facut o recomandare buna. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.

Acum o mai vezi pe Dana pe forum cand va mai avea probleme. Omul dupa ce le rezolva, ne uita.
De vazut pe la vreo intalnire a membrilor...nici atat, chiar daca este din Bucuresti
Dar nu-i bai, fierul este fier si mai devreme sau mai tarziu se mai strica, poate isi mai aduce aminte de noi :))

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5736
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Fii calm. Era unul din Ploiesti, numai daca se bulea baraca, sau cand schimba uleiul intra. Pana cand a intrebat... si a intrebat. De atunci, aleluia!

dana Membru
Membru

Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Tipul: i 10
Capacitatea cilindrică: 1084
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Stimati Bog54 si Dannyboy as vrea sa stiu care este codul de conduita al unui membru....ca observ din postarile dumneavoastra ca sunteti cam nesatisfacuti de comportamentul meu...

Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2882
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

dana scrie:
Stimati Bog54 si Dannyboy as vrea sa stiu care este codul de conduita al unui membru....ca observ din postarile dumneavoastra ca sunteti cam nesatisfacuti de comportamentul meu...


Nu este nicio problema, nu exista un cod, decat al bunului simt si nu cred ca este vorba de Dvs. Discutia este generala, nu sunteti nici primul si nici cel din urma membru, care intra pe un forum auto, cere ajutor si dispare in neant.
Doar ca asteptam o prezentare a masinii Dvs. in topicul specific, eventual o participare la intalnirile membrilor si de ce nu o scurta prezentare a Dvs., ca membru (exista topic si pentru asta). Bineinteles, nu aveti obligatia si dealtfel nu aveti nicio obligatie. Scuze daca va ofensat commentul

dana Membru
Membru

Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Tipul: i 10
Capacitatea cilindrică: 1084
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Inteleg ca asteptarile au fost inselate. In privinta ajutorului dat am o interpretare un pic diferita. Sfatul si sugestia facuta a fost utila - fara indoiala...Insa fiind un forum eu am prezentat o problema, cat si o solutie, iar cei care vor avea o problema similara pot vedea experienta mea. Din punctul meu de vedere am oferit in schimbul sugestiei de service - informatii. A fost un schimb de informatii. Cat despre intalniri....timpul este foarte limitat.


Înapoi la i10

cron