Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 eps aprins in bord

eps aprins in bord

Spaţioasă

Mesaj necitit 28 Aug 2018, 16:19
Ana-Maria Membru
Membru

Mesaje: 4
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Salutare tuturor! imi cer scuze daca au mai fost discutii pe acest dubiect, dar sunt noua pe forum.
Am o problema cu i30-ul meu si nimeni nu reuseste sa ii dea de cap. De vreun an a inceput (cu intermitente) sa mi se aprinda la bord martorul EPS. Ramanea aprins la pornire si de cele mai multe ori dupa repornire se singea si era totul OK. La Expozitiei mi-au spus ca am probleme cu alternatorul, deoarece incarca prea putin si imi blocheaza servo. Au schimbat si alternatotul, mi-au sters si eroarea, au facut si resoftare(cel putin asa au zis, nu te lasa sa stai langa masina). Toate bune si frumoase pana saptamana trecuta cand pur si simplu marorul din bord refuza sa se mai singa si trag de volan ca nebuna. Va rog un sfat, cine a mai avut problema asta si cum s-a rezolvat, trebuie schimbata coloana de directie sau se poate rezolva si mai ieftin.
Multumesc

Mesaj necitit 29 Aug 2018, 00:23
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Doar ce am postat eu cu o zi inainte (numai ca la mine este aprins si ABS).... i30 2008 1.4mpi -109cp
Astazi am eliminat "problema" alternatorului, pusa de un coleg de munca , incarca cu 14.25 ceea ce este ok.
Raman la problema senzori deoarece: dupa ce duminica am avut aprinsi matorii ABS+ESP OFF, luni cand am mers la masina nu mai erau aprinsi cu toate ca pe diagnoza aveam aceeasi eroare P2159, am sters eroarea, iar astazi de dimineata cand am plecat la munca am apasat butonul de ESP OFF, a mers fara absolut nici o problema( o iau ca o solutie de moment) urmeaza sa verific senzorii de ABS la care cred ca este probelma...

Mesaj necitit 29 Aug 2018, 08:22
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Scuze, acum am vazut ca este eps, eram obosit aseara... Ai incercat o recalibrare senzor EPS?

Mesaj necitit 29 Aug 2018, 08:36
Ana-Maria Membru
Membru

Mesaje: 4
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Da,intradevar e vorba de EPS, am incercat, merge o perioada ok, dupa care iar face figuri. Cei de la service mi-au sugerat sa schimb coloana de directie.

Mesaj necitit 31 Aug 2018, 07:09
Dannyboy

Prin 2009 am patit problema asta. Mi s-a aprins martorul EPS, volanul functiona normal, dar problema aparea dupa oprirea motorului. Volanul se misca la fel de usor. S-a rezolvat la reprezentanta prin recalibrarea unui senzor si a durat maxim o jumatate de ora. Atunci mi s-a spus ca daca problema revine, vor comanda acel senzor si il vor inlocui. Dar sunt 3 diferente in cazurile noastre. Prima e ca masinile sunt generatii diferite, a doua, ca pe atunci erau meseriasi in reprezentanta, si a treia, eu cred ca sunt defectiuni diferite ce pot avea cauze diferite.
In perioada aia, seful atelierului Mecanica era domnul Ioan Bunescu.

Mi-am adus aminte! Pe langa martorul EPS ai cumva probleme si cu ABS-ul?

Mesaj necitit 31 Aug 2018, 09:00
Ana-Maria Membru
Membru

Mesaje: 4
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Dannyboy scrie:
Prin 2009 am patit problema asta. Mi s-a aprins martorul EPS, volanul functiona normal, dar problema aparea dupa oprirea motorului. Volanul se misca la fel de usor. S-a rezolvat la reprezentanta prin recalibrarea unui senzor si a durat maxim o jumatate de ora. Atunci mi s-a spus ca daca problema revine, vor comanda acel senzor si il vor inlocui. Dar sunt 3 diferente in cazurile noastre. Prima e ca masinile sunt generatii diferite, a doua, ca pe atunci erau meseriasi in reprezentanta, si a treia, eu cred ca sunt defectiuni diferite ce pot avea cauze diferite.
In perioada aia, seful atelierului Mecanica era domnul Ioan Bunescu.

Mi-am adus aminte! Pe langa martorul EPS ai cumva probleme si cu ABS-ul?


buna dimineata,
nu am alte probleme in afara de cele mentionate anterior. EPS aprins, volan foarte rigid si cam atat. Intr-adevar, nu mai sunt mecanicii care erau in trecut, dar nici masinile nu mai sunt atat de simple. Cu cat ai electonica mai multa cu atata e mai complicat cand cedeaza ceva.
Am facut recalibrare, dar nu merge, ieri la service au constatat ca e calculatorul de pe coloana de directie defect. Voi pune unul sh, momentan sa vedem daca aceasta este problema, pentru ca nu vreau sa dau bani pe unul nou si sa nu fie aici "buba".
Va tin la curent cu rezolvarea problemei.

Mesaj necitit 04 Sep 2018, 06:45
Dannyboy

Multumim frumos de feedback.
Calculatorul second hand il imprumuti de undeva? Ma gandesc, daca il cumperi, mai dai banii pe inca unul nou?

Mesaj necitit 04 Sep 2018, 09:53
Ana-Maria Membru
Membru

Mesaje: 4
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Dannyboy scrie:
Multumim frumos de feedback.
Calculatorul second hand il imprumuti de undeva? Ma gandesc, daca il cumperi, mai dai banii pe inca unul nou?


il imprumut. vreau sa vad daca acolo este buba.
problema este ca aceste calculatoare nu se gasesc sa le cumperi, daca se strica schimbi coloana toata. :(

Mesaj necitit 09 Noi 2018, 16:28
CL03PZZ Membru
Membru

Mesaje: 33
Localitate: IASI
Tipul: i 30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Ana-Maria scrie:
Dannyboy scrie:
Multumim frumos de feedback.
Calculatorul second hand il imprumuti de undeva? Ma gandesc, daca il cumperi, mai dai banii pe inca unul nou?


il imprumut. vreau sa vad daca acolo este buba.
problema este ca aceste calculatoare nu se gasesc sa le cumperi, daca se strica schimbi coloana toata. :(

am avut si eu problema asta.calculator coloana directie defect.l am inlocuit acum 2 ani cu unul sh,functioneaza si acum.caut pe net "magic service" dezmembrari Botosani.am vazut la 100 de lei.
dupa inlocuire trebuie recalibrat.pt mai multe detalii lasa nr in privat.

Mesaj necitit 02 Ian 2019, 19:31

Mesaje: 1
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2009
Ana-Maria scrie:
Dannyboy scrie:
Multumim frumos de feedback.
Calculatorul second hand il imprumuti de undeva? Ma gandesc, daca il cumperi, mai dai banii pe inca unul nou?


il imprumut. vreau sa vad daca acolo este buba.
problema este ca aceste calculatoare nu se gasesc sa le cumperi, daca se strica schimbi coloana toata. :(



De curiozitate, pana la urma calculatorul era buba? Ati gasit sa-l cumparati sau ati inlocuit toata coloana?

Am si eu un hyundai i30 1.6 diesel 2009 si acum 2 zile m-am trezit cu EPS aprins si servodirectia moarta.
I-am facut o diagnoza, codul de eroare fiind C1604 - ECU fault.

Mesaj necitit 14 Mai 2019, 09:13
mihaigherasim Membru
Membru

Mesaje: 43
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Buna dimineata,

Cum s-a rezolvat problema pana la urma. Azi dimineata am patit si eu la fel.
Aseara am parcat, totul era ok. Azi dimineata am dat cheie, a ramas aprins martorul EPS si directia teapana!!!
Am dat contact de mai multe ori .... dar fara rezultat.
Am citit conversatia de mai sus, dar as vrea sa va intreb la ce sa ma astept?
Ce as putea sa fac?
Multumesc.

Mesaj necitit 16 Mai 2019, 14:00
mihaigherasim Membru
Membru

Mesaje: 43
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Buna ziua tuturor,

Am dus masina la reprezentanta la verificare. Mi s-a spus ca trebuie schimbata coloana de directie. Pret 5800 lei doar piesa. Am vreo alta varianta sa rezolv problema sau doar sa schimb coloana, eventual la un alt servis unde probabil as iesi mai ieftin?

Mesaj necitit 28 Mai 2020, 15:59

Mesaje: 1
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2009
Vă salut,

Sunt posesorul unui Hyundai I30 1.4 benzină 2009, EPS respectiv ESP OFF aprinse, rezultat fără servodirecție.
I-am facut o diagnoza, codul de eroare fiind C1260. Posibil senzorul ori motorasul să fie defecte.
Vă rog un sfat, cine a mai avut acestă problemă si cum s-a rezolvat, sau dacă cineva din membrii clubului îmi poate recomanda un service ori persoană din Constanta care mă poate ajuta.

Multumesc anticipat!

Mesaj necitit 19 Mai 2022, 20:38
Nikoo Membru
Membru

Mesaje: 22
Tipul: I 30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2009
Salut,
Cu privire la eps (roșu) și esp off (galben) e problemă cu coloana de directie. Trebuie înlocuită. Am patit-o anul trecut. 1200 lei second plus manopera 500.Sau 7000lei noua. Nu se poate repara. Toată e capsulata a.î.nu se poate de membra.

Mesaj necitit 19 Mai 2022, 20:58
Nikoo Membru
Membru

Mesaje: 22
Tipul: I 30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2009
Nikoo scrie:
Salut,
Cu privire la eps (roșu) și esp off (galben) e problemă cu coloana de directie. Trebuie înlocuită. Am patit-o anul trecut. 1200 lei second plus manopera 500.Sau 7000lei noua. Nu se poate repara. Toată e capsulata a.î.nu se poate dezmembra.

Mesaj necitit 19 Mai 2022, 21:02
Nikoo Membru
Membru

Mesaje: 22
Tipul: I 30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2009
Din păcate nu mai enimic de făcut altceva. Trebuie schimbată.


Înapoi la i30