Gino, maşina s-a comportat excelent la un mers foarte sportiv, dar costisitor, deh, în criză de timp, joi la ora 12 trebuia să fim neapărat înapoi la firmă cu marfa.
Pe Autostradă, fie spre Ungaria, Viena sau Judenburg (punctul final), viteza a oscilat între 160-200 km/h, cu câteva zone de restricţie de 100 km şi bineînţeles cele din localităţi, la intrarea sau ieşire pe Autostradă.
Am făcut în total 2500 km şi am avut un consum mediu de 9 l ± 0,3% la o viteză medie cam de 110 km/h, 2 persoane şi cu o încărcătură în portbagaj la întoarcere de 180 kg.
Am alimentat per total 230 l.
Atenţie pentru cei ce vor merge!. Nu alimentati la intrarea în Austria, benzina sau motorina, după caz, este cu 14 Eurocenti/l mai mult.
Să continui povestirea
Miercuri am în jurul orei 8, am plecat spre Ungaria.
Şoseaua excelentă şi am avut parte şi de vreme bună.
Intrarea în Budapesta foarte aglomerată dar intrând în oraş, treceai de la 2 la 3 benzi de circulaţie/sens.
Nu am oprit în Budapesta şi am evitat centrul oraşului, îndreptând-ne spre Tatabanya; aşa că poze, ioc.
Drumul spre BudapestaBudapestaSpre Austria nu sunt spectaculoase filmările, ţineam aparatul într-o mână şi cu ochii eram în altă parte.
Filmam şi eu ca să filmez
Cu ocazia asta am făcut şi testele de consum pe distanţe lungi, astfel că la viteza de:
100 km, consum
6,5 l (calculat pe distanţa de aprox. 50 km)
140 km, consum
7,5 l (calculat pe distanta de aprox. 50 km)
160 km, consum
9 l (calculat pe distanţa de aprox. 30 km)
200 km, consum
12 l (calculat pe distanţa de aprox. 30 km)
Consumul afişat de CB.
La mers constat, la viteze mari, mai scădeau valorile cam cu 0,3 - 0,6 l %
Acum depinde de cât de repede acceleram sau dezacceleramm, astfel că la viteze mari, era inevitabil să nu se facă mai frecvent acest lucru, deoarece ajungeai maşinile din faţă. Pe autostrazile din Ungaria, se întâmpla destul de des pentru că ungurii nu preau se uită în oglinzi şi trec brusc de pe o bandă pe alta.