Membrii forumului au organizat o intrevedere cu conducerea tehnica a Hyundai, intrevedere generata de problemele tehnice ale autoturismelor.
Discutiile in plen au vizat mai multe aspecte referitoare la standardul de calitate al reparatiilor, organizarea locului de munca in ateliere, spatiul pentru clienti, precum si modalitati eficiente de supraveghere in service.
Dezbaterile pe subiect au debutat cu prezentarea pieselor cu probleme. Pentru acestea se lucreaza la gasirea de solutii in asa fel incat fiabilitatea lor sa fie net superioara. Au existat plangeri privind combustia totala a carburantului, dar acestea se pot rezolva punctual. Pentru urmarirea operatiilor efectuate pe autovehicul, solutia posibila ar fi un sistem de supraveghere video, numai ca perioada crizei financiare a generat un numar mare de dificultati in service, ceea ce duce la amanarea implementarii acestei solutii. Pentru atingerea standardului de calitate s-a amintit si de trainingul personalului din service. S-a obtinut promisiunea intensificarii acestei activitati.
Bineinteles ca dezbaterile pe subiect au dus la un impas in discutii din cauza ca partile implicate au avut opinii diferite. Solutia acestor divergente va fi gasita la urmatoarea intalnire.