Prima pagină Diverse Topic despre orice Ştiaţi că.......?

Ştiaţi că.......?

Să vorbim.....

Mesaj necitit 24 Mai 2010, 21:42
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Secretele din industria cărnii.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 25 Mai 2010, 10:19
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html

Fotografia Parisului în 26 de gigapixeli, realizată de fotografii francezi, permite vizualizarea Oraşului Luminilor în cele mai mici detalii.

Pe de altă parte, ei au fost nevoiţi chiar să facă imaginea neclară în anumite zone pentru a evita acuzaţiile de atingere adusă vieţii private.

Potrivit jurnaliştilor publicaţiei franceze "20 minutes", proiectul lui Frich şi Loyer reprezintă cea mai mare fotografie realizată vreodată în lume.

"Parisul în 26 gigapixeli" reprezintă cel mai important proiect pentru cei doi fotografi francezi care au mai realizat astfel de cadre la ceremonia de învestitură a preşedintelui american Barack Obama.

Mijloace colosale au fost folosite pentru a se ajunge la un rezultat impresionant.

Ei au asamblat 2.346 de fotografii, adică 138 de coloane pe 17 rânduri, luate cu două aparate foto, fixate pe un capăt motorizat.

Fotografia, găzduită pe o pagină web, este însoţită de o temă muzicală din filmul lui Jean-Pierre Jeunet "Amelie", pentru a crea o ambianţă tipic pariziană la descoperirea oraşului.

Mesaj necitit 25 Mai 2010, 13:36
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Super lool ;)

Mesaj necitit 25 Mai 2010, 14:49
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Câteva poze cu un oraş spectaculos din Grecia
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 25 Mai 2010, 22:21
Hostico Membru
Membru

Mesaje: 2
Localitate: Bucuresti
Tipul: Model T
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: T
Anul fabricaţiei: 1904
Problema este ca accesati topicul la forumhyundai.ro/forum/ e redirectionat acum.

Post de test.

Mesaj necitit 25 Mai 2010, 23:49
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Ştiaţi că a existat un oraş subteran? El a rezistat şi în ziua de astăzi.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 26 Mai 2010, 08:22
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006


Mesaj necitit 26 Mai 2010, 08:35
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Există trecători mai grele decât Transalpina :D
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 26 Mai 2010, 09:08
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Există un traseu turistic cotat ca fiind cel mai periculos.
Ai putea să mergi pe acolo?
Lui Andreea sigur i-ar place :))
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

http://cinemaromanesc.blogspot.com/

Si ca un omagiu marelui Jean Constantin...
http://cinemaromanesc.blogspot.com/search?q=jean+constantin

Dumnezeu sa il ierte!

Mesaj necitit 27 Mai 2010, 11:50
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Stiati ca vechii egipteni credeau ca mincind lamaile si bind sucul de lamaie era o protectie eficienta impotriva unei varietati de otravuri, si ca cercetarile recente au confirmat aceasta credinta?
Exista multe beneficii de sanatate date de lamai care au fost cunoscute de secole. Printre cele doua mai puternice credinte sint ca lamaile sint "antibacteriene, antivirale", precum si poseda puteri ptr cresterea imunitatii ; de asemenea sint folosite ptr utilizarea lor ca un ajutor in scadere greutatii, deoarece sucul de lamaie este un ajutor digestiv si curatator al ficatului. Lamaile, contin numeroase substante - in special acid citric, calciu, magneziu, vitamina C, bioflavonoide, pectina, si limonen - care promoveaza imunitatea si lupta impotriva infectiilor.

Acestea sunt bine cunoscute fapte de sanatate cu privire la lamai. Dar sint mult mai multe de spus la acest fruct mic galben. Aici sunt 15 remedii pe care pun pariu ca nu le stiati. Indiferent daca le utilizati sub forma de suc, ceaiuri, bauturi, dressing, cataplasme sau in baie, profita ti de puterea lamaii de "vindecare naturale.
1. Abandonarea anxietatii dvs.
2. Eliminarea acneii.
3. Fara infectii in gura.
4. Eliminarea febrei.
5. Raceala sau gripa.
6. Vindecarea bataturilor si a calusurilor.
7 Eleminati eczemele.
8. Lupta impotriva oboselii.
9 Improspatarea respiratiei.
10. Vindecarea tensiunii arteriale.
11 Calmeaza muscaturile insectelor.
12. Puneti insomnia sa se odihneasca.
13. Imprastie durerea.
14. Salvati –va stomacul.
15. Spuneti adio la varice.

Oare???

Mesaj necitit 27 Mai 2010, 14:17
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Europenii importau cantitaţi imense de sare din Dacia, deşi aveau şi ei exploatări. De ce ?
Sarea lor era fără iod ! Fără iod in alimentaţie e jale!
"Ca sarea în bucate", spune povestea, ca măsură a iubirii! Mesajul e mai actual ca niciodată ! Şi e singura poveste de acest fel de pe Pământ ! Dar l-au modificat !
Excesul de sare, zahăr şi grăsimi, dăunează grav sănătăţii ! < Ăsta > avertisment medical! Nu Petre Ispirescu!
Să luăm cuvânt cu cuvânt ! Exces, sare, zahăr.
Ce înseamnă exces ? La prima citire, prea mult, dar raportat la masa corporală ?
Între corpul unui copil de 20 de kilograme şi cel al unui adult de 120, e o marjă de eroare foarte mare, ca să pronunţi exces, sau să recomanzi doar 2, 4 sau 6 g de sare pe zi.
Între cel de la munte care bea apă puternic magnetizată şi aproape pură şi cel de la şes care primeşte apa cea mai infectă, Cel de la munte va solubiliza si elimina mult mai repede substanţele !
Şi de fapt cui se adresează televiziunile cu aceste spoturi ? Că nu suntem la fel ! Suntem unici domnilor, cu organele noastre, cu metabolismul nostru, cu stilul de viaţă, cu totul, fiecare e unic în felul său !
Şi nici nu avem aceeaşi grupa sanguină ! Şi diferă şi RH-ul -purtătorul de oxigen din sange ! Unii au predominant Cuprul(-) alţii -cei mai multi- Fierul (+) !
Sarea! Orice reacţie a apei cu sarea produce căldură! Iar sarea formează pricipalul electrolit care, scos din sânge, reduce de 11 000 de ori viteza transferului informaţional către creier !!! Hmm ! Intuiţia îmi spune că ăsta e scopul lor: să devenim legume! La muncă şi înapoi.acasă, la televizor.unde ni se repetă zilnic prostiile astea: excesul de sare zahăr şi grăsimi dăunează grav sănătaţii!
Dar excesul de alcool tutun şi medicamente? Nu e mai periculos? Ba da! Dar aduce profituri imense, accize şi taxe! La nivel mondial! Şi e bine să ai multe legume în sistem ! Pentru ca < legumele > îşi plătesc taxele.la zi !
Amintiti-va ! : Ce face medicul prima data in spital ? Schimbă regimul alimentar, fără sare. adică taie legăturile informaţionale cu creierul, ca să poată trimite medicamentele peste tot. Amorţeşte creierul pentru că altfel, acesta, ar reacţiona imediat la chimicalele administrate! Ar declanşa alergii!
Dar zaharul? Zaharul e purtator de un cu totul alt tip de informatii ! Vorbim de zaharul natural din fructe sintetizat de natura cu ajutorul apei ! Vorbim de zaharurile multiple din mierea de albine. naturala ! Glucoza participă direct la formarea acidului dezoxiribonucleic (ADN)* !!! Adică a evoluţiei dvs.!
Vitalitatea dvs. si a copiilor dvs., atentia, concentratia, focusarea, vin din zaharurile naturale ! Şi evoluţia dv. Genetică !
Grăsimile ?! Să vedem ce spun studiile! Colesterolul ajută la formarea membranelor celulare; la sinteza hormonilor în glandele suprarenale şi în ovar; este indispensabil digestiei lipidelor, în urma transformării de către ficat în acid biliar. Nivele joase ale colesterolului induse cu ajutorul medicamentelor, duc la apariţia depresiei, comportamentului violent, sinucidere, creşterea riscului de infarct miocardic şi mai ales o slabă funcţionare a sistemului imunitar.
În trecut, cineva cu un regim alimentar ce conţinea 300 mg de colesterol pe zi, cu un nivel HDL (colesterol bun) de 35 mg pe decilitru de sânge, era considerat normal.
Asta până când, cei de la OMS, au hotărât să schimbe normele! Să le coboare la 200 ! Imediat, au apărut 36 de milioane de < bolnavi >, şi 4,3 de miliarde de dolari pe an, câştig, dintr-un foc ! .
Între < ştiinţa > unora şi intuiţia lui strămoşească, ciobanul român a ales Intuiţia ! Tot cu slană, pită şi pălincă trăieşte ! Cum aţi vrea sa-şi crească oile, să lupte cu frigul, cu ploile sau cu urşii? Şi cu cojocul de 40 de kilograme?

Mesaj necitit 14 Iun 2010, 15:20
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Oare? :-?
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 14 Iun 2010, 16:25
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 01 Iul 2010, 20:27
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Vinuri Vietnameze
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 08 Iul 2010, 19:56
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Chiar aşa o fi? :-?
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 22 Sep 2010, 22:58
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Ecartamentul standard al cailor ferate din Statele Unite este de 143.5 cm.
Este un numar foarte ciudat.
De ce se foloseste acest ecartament? Pentru ca asa se construiau in
Anglia, si primele cai ferate din SUA au fost facute de englezi expatriati.

De ce construiau englezii asa? Pentru ca primele cai ferate au fost facute
de oamenii care construisera tramvaiele premergatoare trenului si acesta
era ecartamenul folosit de ei.

De ce il foloseau? Atunci cind au inceput sa faca tramvaiele au folosit
aceleasi scule si sabloane pe care le foloseau pentru a construi trasuri
--
iar acestea aveau aceasta spatiere a rotilor.

De ce trasurile aveau nevoie de aceasta distanta intre roti? Ei bine, daca
ar fi incercat sa foloseasca orice alta spatiere, rotile s-ar fi rupt in
cele din urma pe vreunul din vechile drumuri din Anglia, pentru ca aceasta
era departarea dintre santurile sapate de alte roti de-a lungul timpului.

Cine construise aceste drumuri? Primele drumuri ce acopereau mari distante
in Europa (si in Anglia) au fost construite de Roma Imperiala, pentru
legiunile ei. Multe drumuri au fost folosite de atunci pina in ziua de azi.
Iar carele de lupta romane au sapat primele santuri in ele, iar dupa aceea
toata lumea si-a potrivit rotile dupa ele, ca sa nu riste sa si le strice.
De vreme ce carele de lupta erau facute de romani (sau la comanda lor)
erau toate la fel in privinta standardelor. Ecartamentul cailor ferate din
Statele Unite de 143.5 cm deriva din specificatiile originale pentru carele
de lupta romane.

Birocratia este nemuritoare. Astfel ca, daca vreodata va intilniti cu cine
stie ce specificatii stranii si va intrebati "de unde curu' calului le-au
scos astia?" este perfect posibil sa fie o intrebare corecta, pentru ca, de
exemplu, carele de lupta romane erau facute astfel incit latimea lor sa fie
cit fundurile celor doi cai. Astfel am gasit raspunsul la intrebarea de la
care am pornit initial.

Si acum partea interesanta. Cind privim naveta spatiala pe platforma ei de
lansare, vedem doua rachete auxiliare atasate de rezervorul principal de
combustibil. Acestea sunt "Solid Rocket Boosters" -- SRB.
SRB-urile sunt facute de Thiokol la fabrica din Utah. Inginerii care au
proiectat SRB-urile ar fi vrut sa le faca mai mari in diametru, dar ele
trebuiau transportate cu trenul de la fabrica pina la locul de lansare.
Calea ferata trece printr-un tunel in munti. SRB-urile trebuiau sa incapa
in tunel. Tunelul este facut pe masura caii ferate, care este la rindul ei
cam cit dosurile a doi cai.
Astfel ca, una din trasaturile esentiale a propulsiei celui mai puternic
mijloc de transport din ziua de azi a fost determinata acum mai mult de
doua mii de ani, de latimea unui dos de cal.

Mesaj necitit 30 Sep 2010, 09:43
sfantu.dracu Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 117
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Fiindcă suntem pe "ştiaţi că?", ştiaţi că Hyundai USA a rechemat în service 140.000 de autovehicule pentru oarece probleme la coloana de direcţie?
Din păcate nu pot da mai multe informaţii, deoarece nu m-am documentat. Am văzut acestă ştire la televizoarele de la metrou.

Mesaj necitit 03 Oct 2010, 10:40
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Din cate stiu eu este vorba de i45 (sonnata)

Următorul

Înapoi la Topic despre orice