Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Accent REVIZII Diesel Revizie 75.000 km

Revizie 75.000 km


Mesaj necitit 20 Aug 2011, 00:11
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Facut azi revizia de 75.000 la Expozitiei. Multumiri nea NELU hiiiiiii

Costuri:

Filtre: 100 Lei toate 4 (de la Buzau)
Ulei Total Quartz 5W40 - 125 Lei 5 l. (am gasit printr-un magazin din Vitan un bidon de 5 l. ratacit)
Manopera revizie: 198 Lei (Schimbat 3 filtre - aer, motorina, ulei; schimbat ulei; test motor; test noxe, amortizoare, frane)
Au descoperit placute frane spate uzate 90% (comandate la Buzau 70 Lei + 25 transport) le schimb eu
Noxe - ok
Amortizoare:
SF - 60% schimbat la 45.000 pe garantie
DF - 61% schimbat la 45.000 pe garantie
SS - 40% schimbat la 45.000 pe garantie
DS - 53% amortizorul original al masinii

Frana de serviciu OK
Frana de stationare nitel dezechilibrata (tine mai tare pe dreapta

Filtrul de polen l-am schimbat singurel.

Deci cost total : 423 Lei.

Mesaj necitit 21 Oct 2011, 17:55
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Filtrele de la Buzau erau originale Mobis sau fabricant Corea?
Am vazut ca au acum pe site promotie la pachetul de revizie cu 80 RON inclusiv TVA.
In oferta detaliata pentru piese Accent au 2 variante la fiecare filtru.
La cele Mobis un pachet ajunge cam la 200 RON iar la cele "fabricat Korea" pretul este de 80 RON.
Cei din Expozitiei au comentat ceva referitor la original /neoriginal dar acceptat?

Mesaj necitit 26 Oct 2011, 23:15
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Sincer eu am fugit de la a-mi cumpara amortizoare din Buzau. Senzatia mea e ca or fi ele inscriptionate "Made in Korea", dar ce-l impiedica pe turc sa le poansoneze? :D E adevarat ca mi-am cumparat Sacks-uri tot "Made in Korea", dar astea nu cred sa fie poansonate de turc.
Eu am facut astazi revizia, ca de obicei, la Elca Auto Ploiesti. Pana la urma consecventa se rasplateste cu incredere, fiind la un pas de a pleca... creditat de la revizie. Asta pentru ca trebuia sa schimb discul pe spate dreapta si nu mai aveam bani! Pana la urma am gasit o solutie mai mult decat onesta, strunjirea discurilor. Am iesit si mai ieftin, incadrandu-ma-n bani, rezolvand si ambele discuri. Am schimbat toate placutele de frana si acum am o frana impecabila. Doar ating pedala si deja franeaza. Adica aceeasi senzatie cu cea cand am facut test-drive cu noua Elantra. Eram extrem de incantat cum frana noua Elantra ca sa constat acum ca de fapt comparam mere cu pere: comparam o masina veche de 5 ani, cu una noua ;) Acum nu am noua Elantra, dar am... noul Accent :D

Amortizoarele pe spate au imbunatatit tinuta de drum a masinii, acum parca am o alta masina! Sta mult mai asezata pe asfalt, servodirectia nu mai trebuie corijata des. Fantastic ce influenta pot avea, parca nici nu mai simt ca am vechile si hulitele anvelope Pirelli. Nu, nu din cauza ca am pus Sacks-uri sunt multumit, ci comparand amortizoarele obosite cu altele noi. Ca Sacks-urile, mult mai scumpe, isi vor merita banii o voi vedea in timp, dupa ce voi parcurge suficienti kilometri, deci suficiente... hartoape :D

In rest consumabilele de la Elca, pretul manoperei acelasi ca acum 2 ani, 63lei/ora fara TVA. TVA-ul insa acum e 24 fata de 19. Traim in Romania si asta ne... mareste TVA-ul !

Pentru conformitate: primele impresii sunt culese de pe drumul de intoarcere de la Ploiesti la Brasov.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 09:14
razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Florin, am o intrebare, chiar daca sunt fabricate in Coreea nu respecta denumira originala adica SACHS, sau ma rog "zacs" cum zic cei de la magazin? Pentru Sachs m-am gandit si eu sa optez,dar la un numar dublu de km 150k, insa am ramas la Kayaba pe gaz,de monroe nu a vrut mecanicul sa auda punandu-ma sa aleg boge sau kyb, au ramas cele din urma.

Cat despre piesele parts mall facute in koreea, imi permit cateva consideratii: sunt mult mai ieftine decat originalele si pe alocuri mai bune. Exemplu: am mers de la 88k km pana la 150k cu placute ferodo premier. Ultimul set a rezistat doar 20k km, iar cand le-am dat jos ferodoul s-a descompus pur si simplu.Acum folosesc parts mall si dupa 11k km inca arata bine.Le-am dat jos de curiozitate si par ok. Am avut noroc ca nu mi-a distrus discul.(brembo) Am schimbat primele bielete antiruliu originale spate la 140k km. Aratau impecabil, cred ca mai am si o poza cu ele. Le-am schimbat cu unele parts mall si deja a inceput sa se crape acele bucsi ce le acopera. Am tras de bara stabilizatoare si nu au joc insa nu sunt prea impacat cu privire la modul cum arata.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 14:56
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

@freelancer
Filtrele erau fabricant Korea, cu holograma.
La Expozitiei n-au comentat nimic (niciodata, doar la revizia de 7.500 km am luat consumabilele de la ei, restul numai consumabilele mele).

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 15:54
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Mersi am si comandat de la ei, 70 Lei cu TVA dar probabil o sa mai coste 20 de lei trimiterea.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 16:09
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Sincer am vrut Sacks macar pentru ca nu au kit-urile de protectie facute in Turcia.
Ar mai fi un motiv: acum multi ani eu am fost la Kia si am intrebat de amortizoarele ce echipeaza Kia Rio, fratele noului Accent, in ideea ca fiind integral coreean si amortizoarele, ca piese de schimb, ar fi de la mama lor :)
Acum, dupa 5 ani, imi dau seama ca nimic nu mai e coreean, pana si SantaFe-ul de dinainte de 2006 (!) avand ochiurile de geam din spate "Made in Malaysia", precum le are si ix35-ul din zilele noastre :) Diferenta de atunci? Acum masinile sunt... multinationale ;)) , adica au tot mai multe piese facute prin "preajma".

Din Buzau mi-as fi luat amortizoare cred ca identice cu cele de pe masina, doar ca aveau poansonate "Made in Koreea" pe ele, ceea ce pentru turci ar fi fost floare la ureche.
Din ce am frunzarit am inteles ca pentru KYB-uri protectiile se iau separat de la King Campione, deci posibil tot de la turci.
Am decis sa pun Sacks-uri, crezand ca va fi alta marfa, dar si astea au protectii... Made in China. Cauciucul din care sunt facute este mai moale fata de cele ale amortizoarelor turcesti, dar posibil ca astea din urma sa fi devenit pseudocasante si datorita trecerii a 4 ani peste ele. Eu aveam ambele protectii spate sparte si macar unul din amortizoare scurs.
Pe stand, pe masina, cele vechi aratau ca ar mai fi bune (!), insa dupa ce m-am intors de la Ploiesti cu cele noi nu-mi venea sa cred ca pot avea o altfel de masina.
Ca Sacks-urile isi vor merita banii voi vedea abia peste 4 ani, cand voi constata daca trebuie sa le schimb din nou sau daca vor avea tot asa protectiile sparte.

Mesaj necitit 04 Noi 2011, 13:06
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
flomar scrie:
... trebuia sa schimb discul pe spate dreapta si nu mai aveam bani! Pana la urma am gasit o solutie mai mult decat onesta, strunjirea discurilor. Am iesit si mai ieftin, incadrandu-ma-n bani, rezolvand si ambele discuri.
Pana la urma solutia a fost onesta, dar nu ca la... carte :D
Astazi am fost la Kia si am schimbat discul dreapta spate cu unul nou si... surpriza, mi l-au comandat si pe ala de pe stanga :(( , deci alti bani alta distractie, dar acum franele functioneaza impecabil :) Am fost nevoit sa o fac pentru ca abia la Brasov am descoperit niste bubuituri venite din spate, doar la franari bruste, semn ca strunjirea discurilor a accentuat fenomenul de "ovalizare", de iesire din parametri a discurilor.
E prima oara cand am vazut un micrometru pus pe masina :D Au masurat abaterile la noile discuri si au fost undeva pe la 4 sutimi. Am inteles ca peste 8 se considera disc ovalizat.
Acum am primele piese de rezerva, ca la Dacie, adica 2 discuri spate strunjite care vor incepe sa-mi populeze beciul :-s

Mesaj necitit 04 Noi 2011, 13:18
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

E bine ca ai beci....:)

Mesaj necitit 22 Iun 2012, 11:09
fulcrum20000 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 12
Localitate: Buftea
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2008
Salutare tuturor!

Am facut si eu saptamana trecuta revizia de 75000 (accent 2008 1.5 crdi)
pentru prima data la Expozitiei. Tot 198 lei manopera. Parerea generala foarte buna. Baietii s-au miscat foarte bine si au fost foarte amabili (raspunsuri, explicatii, consiliere, etc).
Au constatat ca trebuie schimbat (din nou, l-am mai schimbat pe la 20000 km) kit-ul de caseta de directie. Si placutele pe fata sunt aproape duse.
A, mecanicul mi-a semnalat (vazusem si eu de ceva vreme) o usoara "transpiratie" de ulei la imbinarea blocului motor cu capacul de la chiuloasa. Nu scurgere, doar usor umed acolo si bineinteles cu praf adunat peste. Mi-a zis ca nu ar fi problema (deocamdata) si ca in caz ca ar trebui schimbata (garnitura de chiuloasa probabil) ar trebui sa o platesc + manopara. Il intreb pai adunci de ce mai fac reviziile la voi, nu ca sa am garantia motorului de 7 ani? Ca altfel mi le schimbam singur. Zice ca garniturile sunt consumabile... La fel si despre ambreiaj mi-a spus. pai in cazul asta ma bate gandul sa renunt la a mai face revizii la hyundai...
In sfarsit, am scapat si de revizia asta:) Ma simt mai usor cu vreo 700 de lei (m-am cam intzepat la consumabile de data asta). Le-am luat pe fuga de la un magazin de pe Colentina - Auto Haus. Mari tzepari. Mi-au oferit intai filtre marca "japan parts" cu mai putin de 100 lei le luam pe toate. Le-am refuzat categoric. Pana la urma mi-au promis Mobis la 200 lei, a doua zi, cu avans pe loc 50 lei. Ma suna dupa juma de ora sa-mi spuna ca nu au decat pe cel de motorina mobis....??!! si ca daca vreau "Hyundai Originale" la 300 lei. (Banii dati avans 50 lei deja, ca altfel ii refuzam din start) Le-am scos la 270 pan la urma, inclusiv polen (+ 2 drumuri Buftea - Colentina si retur). ulei am luat Castrol magnatec diesel, numai din asta bag.
In rest toate bune, masinuta saraca merge aproape ca in tinerete. mai o troncaneala, mai un amortizor curs, dar la gropile bucurestiului zi de zi nu poti sa-i ceri mai mult, si nici eu nu sunt cel mai bland sofer. Saptamana trecuta am venit de la mare, viteza de croaziera 160, si 2 sprinturi pan la 180, totul in parametri.
Numai bine la toata lumea!

Mesaj necitit 06 Noi 2013, 20:55
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Revizia de 5 ani (75000 km) facuta azi la Interautotech cu toate consumabilele de la ei si cu reducere 30% la manopera:

Filtru ulei 56.00
Filtru aer 33.48
Filtru polen 39.68
Filtru motorina 120.28
Ulei Mobil 3000 X1 5W40 5l 175.00
Total materiale revizie: 424.44

Manopera 128.96 x 0.7=90.27 lei
_______________________
Total revizie 514.71 lei

S-a mai facut si inlocuirea contactului pedalei de ambreiaj care era defect.

Contact pedala 94.35
Manopera 29.76x 0.7=20.83
_________________________
Total inlocuit Contact 115.18

S-a verificat bateria si antigelul care sunt in limite nornale. S-au reglat farurile (bonus)
Placutele de frana sunt inca bune, uzura aprox 30%
Directie /suspensie totul ok.

Am ajuns in service la ora 13:00 si am terminat la 16:30.
Le acord din nou nota 10 pentru profesionalism si eficienta.
Contactul care nu era pe stoc a fost comandat si a sosit intr-o jumatate de ora.

Dnul inginer Marian mi-a explicat functionarea piesei si cauza problemei. Montajul a fost facut de Nea Mihai electricianul.
Dnul Georgescu a fost foarte amabil ca de obicei si dnul Matei de la receptie deasemeni.
Le multumesc tuturor si pe aceasta cale. hiiiiiii

PS: Din diverse discutii cu cei de mai sus (Nea Mihai are si el un Accent Diesel), varianta recomandata pentru imbunatatirea tinutei de drum in ce priveste amortizoarele este schimbarea lor pe spate cu cele de Logan (Monroe sau altceva functie de preferinte) atat din punct de vedere al efectului cat si al pretului.
Deasemeni in cazul meu pentru ca numarul de km parcursi este mic, nu va fi nevoie de schimbarea distributiei la anul (la revizia de 6 ani sau 90,000 Km) ci doar eventual de o verificare.


Înapoi la Diesel

cron