Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Accent REVIZII Diesel Revizie 45000 Km 1.5

Revizie 45000 Km 1.5


Mesaj necitit 16 Noi 2010, 21:12
fulcrum20000 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 12
Localitate: Buftea
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2008
Bun gasit tuturor!

Am si eu un Accent 1.5 crdi si vineri i-am facut revizia de 45000 km. Masina am cumparat-o in octombrie 2008 si, facand o paranteza, am sa fac un scurt istoric al problemelor pe care le-am avut si al impresiilor generale despre aceasta masina.In primul rand as vrea sa spun ca a fost dragoste la prima... conducere :driver . La test drive am fost impresionat de puterea, elasticitatea si silentiozitatea, excelentului 1.5 crdi. Este inca cel mai performant 1.5 motorina pe care l-am condus si pot spune cu siguranta, cu riscul de a folosi un cliseu, ca este piesa de rezistenta a masinii. Prima dezamagire vis-a-vis de masina este proasta stabilitate, datorata zic eu, in primul rand pneurilor Pirelli 3000 de proasta calitate cu care este dotata standard, dar si latimii reduse ale acestora si implicit ale jantelor. Am avut ceva probleme la coloana de directie, semnalate de zgomote, troncanituri la gropi, ce se auzeau de undeva de sub volan. Problema a fost remediata la revizia de 15000 km. Am mai schimbat la 30000 un amortizor fata si o bucsa stanga fata. In rest masina merge foarte bine, sunt multumit de ea per total, si nu ascund faptul ca o conduc cu placere si acum. De asemenea nu ascund faptul ca daca as mai avea banii de atunci as opta fara sa clipesc pentru un BMW second hand. Am facut "imprudenta" sa conduc cateva exemplare si este cu totul altceva...
Revenind la revizia de 45000, am ales serviceul Elca Auto din Ploiesti in detrimentul celor din Bucuresti Expozitiei din considerente strict financiare: 850 ron vs 1100 ron. Preturile mi-a fost comunicate telefonic de receptionerii de la cele doua serviceuri la interval de cateva minute. (Locuiesc in Buftea si am 50 km pana la Ploiesti vs 20 km pana la Expozitiei...) Piesele mi le-am comandat de la un alt magazin (filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, 5l ulei Castrol Magnatec Diesel 5w40 - total 540 lei) + 200 lei mana de lucru, am ajuns cu totul la 740 lei. PS: in Expozitiei manopera era 300 lei.
Pe viitor as vrea sa iau un set de jante mai late si sa o incalt cu niste gume de vara mai performante, zic eu ca or sa faca treaba :) , dar asta mai tarziu, dupa ce ies din iarna.
PS: Uleiul Castrol mi se pare mai performant decat Mobilul, suna altfel motorul si parca alearga mai bine :D

Toate cele bune

Mesaj necitit 16 Noi 2010, 23:43
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

De acord cu tine, şi eu zic că uleiul Castrol este mai bun, dar deh, părerile sunt împărţite.
Referitor la costul reviziei, nu ştiu ce să spun, dar eu cred că preţurile sunt la fel, probabil dacă ai fi mers la un alt service Hyundai sau la Expoziţiei, pe final acelaşi cost ar fi fost, cred că diferă doar de la service la service, nu de la un service al aceluiaşi brand, au nişte baremuri oarecum impuse, dar poare că se mai aplică şi alte reguli.

Mesaj necitit 17 Noi 2010, 10:05
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

Bafta in continuare si multi km fara probleme!

Mesaj necitit 18 Noi 2010, 01:19
fulcrum20000 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 12
Localitate: Buftea
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2008
Multumesc mult pentru urari Ionut, la fel si tie!

Bogdan, in Expozitiei diferenta de pret era facuta si de o asa zisa verificare suplimentara "obligatorie" ce trebuia facuta la sistemul electric, de franare si de directie (asa le-a recomandat "Coreanul" si e obligatorie la 45000, asa mi s-a spus)
Cat despre 5w40-ul de la Castrol pot spune ca am pus prima data la 15000 km si pana la 30000 mi-a papat 1 litru din el. Am completat mereu ca sa stea la full nivelul pe joja. La Diesel e bine de stiut ca primul loc unde nu mai ajunge uleiul atunci cand se "imputineaza" este turbina, de acolo si fluieratul ei, atunci cand nivelul ajunge catre limita minima.De asta tre sa stea mereu la Full "F". De la 30 la 45000 am revenit pe Mobil, nu a mancat mai mult de 100-150 grame (desi dieselul e stiut ca papa ulei). Insa dupa cateva mii de km (3-4) uleiul a devenit foarte apos si fara pic de vascozitate.
PS: Am cumparat Castrol facut in Germania, am observat recent ca a aparut pe piata si Castrol made in China.
(Mobilul e facut in Romania)

O zi cat mai buna

Mesaj necitit 18 Noi 2010, 01:38
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

O mică corectare. Mobilul este Belgian, cică, si ambalat la Turci, unde se aduce în butoaie.
Eu unul nu mai vreau Mobil în a mea, decât dacă este original. Varianta cu ambalatul la Turci....este frecţie la piciorul de lemn....eu cred că acolo se fabrică. În privinţa uleiului ales de Expoziţie, o bilă neagră, dealtfel am şi pus această problemă într-o dicuţie cu un oficial de la Service.
Când am făcut al trei-lea schimb de ulei, ce a mai rămas în bidon, l-am luat acasă. Tot acasă am observat ca bidonul avea 2 etichete una peste alta şi când am dat-o los pe cea de deasupra, pe cealaltă rămasă, scria Made in Turkie

Mesaj necitit 19 Noi 2010, 14:52
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 499
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

De aceea eu prefer Total (quartz 9000), made in France ;) nu mi-a papat nici un gram. Eu sunt ffff multumit de acest ulei

Mesaj necitit 20 Noi 2010, 12:10
fulcrum20000 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 12
Localitate: Buftea
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2008
Este interesant de vazut care este prima cifra din codul de bare de pe bidonul de ulei turcesc. Din cate stiu 4 este Germania, 5 - Romania, 9 din cate stiu este pt made in China.
Ma intreb oare cei de la reprezentanta Mercedes pun tot Mobil turcesc sau Romanesc?...
Mie un mecanic de la serviceul din Ploiesti mi-a spus ca mobilul este doar ambalat la noi si ca ar fi tot made in Germany, insa la ce calitate are nu m-ar mira sa fie ro sau turcesc 100%.
Adineauri am venit dintr-o tura cu Accentul si pe laga VW-ul de serviciu parca e pe benzina motorul :D
Este interesant si ce spui tu despre Total. Un prieten mi-a spus ca baga numai Aral (pe VW si Skoda) si e foarte multumit

Mesaj necitit 23 Noi 2010, 15:47
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 499
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Scuze de :of si pentru un post asa de lung :D

Codurile EAN13 (XXX YYYY ZZZZZ W) se traduc astfel:
- primele 3 (XXX) (594 pt Romania) sunt codul de tara
- urmatoarele 4 (YYYY) reprezinta firma (fiecare firma are un indicativ)
- urmatoarele 5 (ZZZZZ) reprezinta produsul
- ultima (W) este cifra de contol generata aleator de calculator in urma unui algoritm si trebuie sa fie aceeasi in toate sistemele de generare de coduri de bare.

Referitor la Codurile de bare iaca mai jos indicativele (trebuie sa te uiti la primele 3 cifre ca sa-ti dai seama de tara).

Prefix

GS1 Country
000 - 019 GS1 United States
020 - 029 Restricted distribution (MO defined, usually for internal use)
030 - 039 GS1 United States
040 - 049 Restricted distribution (MO defined, usually for internal use)
050 - 059 Coupons
060 - 139 GS1 United States
200 - 299 Restricted distribution (MO defined, usually for internal use)
300 - 379 GS1 France
380 GS1 Bulgaria
383 GS1 Slovenia
385 GS1 Croatia
387 GS1 BIH (Bosnia-Herzegovina)
400 - 440 GS1 Germany
450 - 459 &
490 - 499 GS1 Japan
460 - 469 GS1 Russia
470 GS1 Kurdistan
471 GS1 Taiwan
474 GS1 Estonia
475 GS1 Latvia
476 GS1 Azerbaijan
477 GS1 Lithuania
478 GS1 Uzbekistan
479 GS1 Sri Lanka
480 GS1 Philippines
481 GS1 Belarus
482 GS1 Ukraine
484 GS1 Moldova
485 GS1 Armenia
486 GS1 Georgia
487 GS1 Kazakhstan
489 GS1 Hong Kong
500 - 509 GS1 UK
520 GS1 Greece
528 GS1 Lebanon
529 GS1 Cyprus
530 GS1 Albania
531 GS1 MAC (FYR Macedonia)
535 GS1 Malta
539 GS1 Ireland
540 - 549 GS1 Belgium & Luxembourg
560 GS1 Portugal
569 GS1 Iceland
570 - 579 GS1 Denmark
590 GS1 Poland
594 GS1 Romania
599 GS1 Hungary
600 - 601 GS1 South Africa
603 GS1 Ghana
608 GS1 Bahrain
609 GS1 Mauritius
611 GS1 Morocco
613 GS1 Algeria
616 GS1 Kenya
618 GS1 Ivory Coast
619 GS1 Tunisia
621 GS1 Syria
622 GS1 Egypt
624 GS1 Libya
625 GS1 Jordan
626 GS1 Iran
627 GS1 Kuwait
628 GS1 Saudi Arabia
629 GS1 Emirates
640 - 649 GS1 Finland
690 - 695 GS1 China
700 - 709 GS1 Norway
729 GS1 Israel
730 - 739 GS1 Sweden
740 GS1 Guatemala
741 GS1 El Salvador
742 GS1 Honduras
743 GS1 Nicaragua
744 GS1 Costa Rica
745 GS1 Panama
746 GS1 Dominican Republic
750 GS1 Mexico
754 - 755 GS1 Canada
759 GS1 Venezuela
760 - 769 GS1 Switzerland
770 GS1 Colombia
773 GS1 Uruguay
775 GS1 Peru
777 GS1 Bolivia
779 GS1 Argentina
780 GS1 Chile
784 GS1 Paraguay
786 GS1 Ecuador
789 - 790 GS1 Brazil
800 - 839 GS1 Italy
840 - 849 GS1 Spain
850 GS1 Cuba
858 GS1 Slovakia
859 GS1 Czech
860 GS1 YU (Serbia & Montenegro)
865 GS1 Mongolia
867 GS1 North Korea
868 - 869 GS1 Turkey
870 - 879 GS1 Netherlands
880 GS1 South Korea
884 GS1 Cambodia
885 GS1 Thailand
888 GS1 Singapore
890 GS1 India
893 GS1 Vietnam
899 GS1 Indonesia
900 - 919 GS1 Austria
930 - 939 GS1 Australia
940 - 949 GS1 New Zealand
950 GS1 Global Office
955 GS1 Malaysia
958 GS1 Macau
977 Serial publications (ISSN)
978 - 979 Bookland (ISBN)
980 Refund receipts
981 - 982 Common Currency Coupons
990 - 999 Coupons

Sursa : http://www.barcodeisland.com/ean13.phtml

Mesaj necitit 24 Noi 2010, 19:13
fulcrum20000 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 12
Localitate: Buftea
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2008
multumesc frumos de documentatie

Mesaj necitit 10 Noi 2011, 16:24
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Revizia de 3 ani (45000 km) facuta azi la Expozitiei:
Am avut toate consumabilele mele, cumparate de la HRP Buzau filtrele si de la King Auto uleiul, la ei am achitat doar manopera.

Cost materiale:
Ulei Mobil 5w40 5 litri 140 RON
Filtru ulei +aer +motorina+polen= 70 lei +25 lei curier=95 lei

La ei am platit 253 lei (cu 15% reducere):
Revizie mecanica 175 lei
Revizie electrica 29 lei
Verificare stand frana si amortizoare 49 lei
_________________________
Cost total revizie: 488 lei

Am primit diagrama cu diagnosticare frane, amortizoare, concentratie antigel etc.
Placutele uzate 60% deci mai merg cu ele 2-3 ani :-BD
Am sesizat niste zgomote la partea din fata si dupa verificare au schimbat bieletele antiruliu (pe garantie).
De fapt pentru asta a mai durat 2 ore in plus din care 1/2 ora pauza de masa, asa sunt eu norocos sa prind pauza mereu.
Am ajuns in service la 9:30 si am plecat la 13:30.

Nota 10 pentru eficienta si profesionalism.

Mesaj necitit 10 Noi 2011, 16:35
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Doar ca o verificare: 5055107433751 inseamna ca uleiul meu Mobil era din UK? Mi s-a parut foarte ieftin tinand seama ca era intr-un ambalaj un pic diferit de cel turcesc. Oricum 8000 de km sper ca o sa-si faca treaba.

Mesaj necitit 10 Noi 2011, 20:27
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Or fi schimbat turcii ambalajul ;))
Si mie, la Elca Ploiesti, tot 5W40, da' parca-i zice Mobil Super 3000. Pe comertzul socialist on-line vad ca 4L=130 lei.

Mesaj necitit 10 Noi 2011, 21:03
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
Tot Mobil Super 3000 era si asta dar la bidon de 5L /140 lei iar pe ambalaj scria doar in germana. Cel turcesc era chiar mai scump ca asta adica 130 lei la 4 L, asa cum spui si tu si 30 lei /1 l. Poate e vreun lot refuzat la export din UK in Germania?

Mesaj necitit 11 Noi 2011, 13:24
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Sincer?
Globalizarea asta ma lasa inert. Poate sa scrie orice pe ambalaj!
Mai stii masini nemtesti bune? Sau facute in Germania si pe care sa le cumparam noi rumanii?
Daca vrei sa te necajesc :D si mai mult poate fi vorba de un ulei cu termenul de valabilitate expirat! Poate nu multi folosesc bidoanele de 5 litri, ci pe cele de 4 litri. Caz in care le-au relocat in Romania.
Oricum bataia de cap e a service-urilor care incearca sa gaseasca preturi cat mai bune la produse competitive.
Deunazi am fost in situatia sa vad ca: placute spate = 280 lei/set, dar si 70 lei/set, discuri frana spate 700 lei/buc., dar si 150 lei/buc. Cine-mi garanteaza ca primele ma vor tine mai mult?
La amortizoare am vrut mai scumpe, Sacks = 340 lei/buc., in ideea ca nu sunt turcesti. "Made in Korea", deci par a fi coreene :D , dar protectiile sunt... chinezarii.
Altfel spus: ne cam invartim in jurul cozii si e greu sa ne decidem. La o masina pe care ai dat 12000 EUR ai fi tentat sa iei piese scumpe, "originale". Cand vezi insa cum ti se devalorizeaza masina parca nu ai mai face-o.

Vorba lui unchiu-meu:
"Ai masina, ai necaz. N-ai masina ti-e necaz" :D

Traiasca Turcia, deci si masina mea care e asamblata acolo! :))

Mesaj necitit 11 Noi 2011, 16:52
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
"poate fi vorba de un ulei cu termenul de valabilitate expirat!"

Cand mai trec prin zona o sa verific si termenul.
Sincer ce ma preocupa acum este faptul ca mi-au pus toti cei 5 litri probabil fara sa-l scurga bine pe cel vechi.
Acum am cam 1 cm peste full. Poate sa dauneze si deci sa ma duc sa mai scot din el sau nu?

Mesaj necitit 04 Ian 2012, 20:44

Mesaje: 1
Localitate: Bucuresti
Tipul: accent
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Salutare,
Va scriu aceste randuri ca sa va pun in garda cu serviciile celor de la Hyundar Motors - Expozitie.
azi am fost cu masina mea, un hyundai accent 1,5 crdi, 2007, la reviza de 90.000 km.
am cumparat eu toate consumabilele - sunt mult mai ieftine.
Ulei folosesc Repsol 5w-30. de la schimb la schimb nu consuma ulei.
Revenind la serviciile acestora vreau sa va spun ca au devenit foarte jepcari. Am solicitat sa mi se schimbe uleiul, filtru ulei si motorina, test motor si cam atat. La final mi s-a spus ca masina trebuie bagata pe standul de probe la frane, amortizoare, noxe, ca asa le cere R.A.R -ul.
Acest serviciu este un abuz al celor de la Hyundai Motors. Nu vor decat sa ma traga niste bani de la clienti,respectiv 75 ron.
Practic ei la fiecare revizie iti mai fac odata ITP-ul ca asa vor ei.
La revizia trecuta mi-au spus ca la asta de 90.000 km treb sa schimb placutele pe spate. Inainte de a ma duce azi la ei am verificat la alt service placutele - erau la jumatate, deci furt pe fata.
In cele din urma dupa o cearta mai lunga nu mi-au facut acel test pe stand iar plata manoperei la revizie a fost de doar 138 ron.
M-am interesat la multe service-uri autorizate, inclusiv la Casa Auto despre aceasta testare suplimentare. Toti se uitau crucisi.
Daca faceti revizii la ei refuzati acest test ilegal. Nu va lasati pacaliti de vrajeala ieftina.

spor la :driver

Mesaj necitit 05 Ian 2012, 22:30
rzvconnect Membru
Membru

Mesaje: 33
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5 CRDi
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Cat te-a costat manopera decat ? Fara alte alea!

Mesaj necitit 23 Feb 2012, 18:19
NELU Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Bucuresti
Tipul: Santa Fe
Capacitatea cilindrică: 2000
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
@alcipiade1 - imi pare rau ca vorbesti asa, eu am crezut ca ai inteles , dar se pare ca nu. Asta este, am sa mai explic o data si poate parerea celor de pe forum o sa te lamureasca.
1. ai cerut efectuarea reviziei de 90.000km si nu inlocuit ulei motor si alte trei filtre si gata, daca nu ma crezi pot sa-ti arat comanda semnata de tine in care scrie clar si este semnata si de reprezentantul HM .
2.fisa de revizie este data de importatorul HAR , fise ce trebuie sa fie lege pentru toti reprezentantii lor pe teritoriul Romaniei. Diferenta este ca unii o respecta altii poate nu.
3.am avut multe situatii cand dupa verificarea finala a fost intoarsa masina in service din diverse motive,nu tinea frana sau exista un dezechilibru peste limita admisa- cum verifica alte service-uri pe elevator acest lucru ?
4. cum pot sa demonstrez ca ai plecat cu masina si noxele sunt in regula si franele de asemena sunt Ok?Fara aceasta verificare finala nu am cum. Oricum costul este de 0.5x70 + TVA care in niciun caz nu fac 75 RON.
5. Dispozitia importatorului , care este reprezentantul producatorului , noi nu o discutam , facem si ce spune clientul , insa daca nu sunt respectate toate aceste conditii se considera ca revizia nu a fost efectuata in totalitate , iar orice problema ulterioara ce va apare la masina este foarte probabil sa nu mai beneficieze de garantie.
6. daca cineva este ,,jepcar" , ai gresit subiectul , nici ,,cearta mai lunga " , nu a fost, caci nu am de ce sa ma cert, facem ce doreste clientul insa cu specificarea ca stampila de pe revizia dumitale nu este valabila deoarece nu s-a efectuat complet.
7. afirmatia ca la revizia de 75k a fost specificat ca vor necesita inlocuire placute frana este falsa , deoarece pe devizul de la acea revizie nu este specificat nimic de placute, daca era ceva specificat era notat acolo.

Mesaj necitit 23 Feb 2012, 18:25
NELU Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Bucuresti
Tipul: Santa Fe
Capacitatea cilindrică: 2000
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
@rzvconnect - da atat costa revizia(manopera) la Tiriac Auto -Hyundai Expozitiei -complet 200 RON , insa lui @alcipiade1 , receptionerul a gresit cu 0.2 ore, adica trebuia sa plateasca cu 19 RON mai mult

Mesaj necitit 23 Feb 2012, 18:59
rzvconnect Membru
Membru

Mesaje: 33
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5 CRDi
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Am facut-o "made home".Multumesc pt. raspuns!

Următorul

Înapoi la Diesel