Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Accent REVIZII Benzina Consum exagerat ulei!

Consum exagerat ulei!


Mesaj necitit 17 Iul 2015, 11:01
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Salut tuturor!

Am un Hyundai Accent LC ,fabricatie 2004 si am o problema care imi da batai de cap. Imi consuma ulei mai rau decat benzina :BangWall Adica 4l la 4000 de km? Am cumparat masina anul trecut,in vara,de la un prieten(avea aceeasi buba),dar el mergea cu bidonul de 1l de ulei in masina si la 2-3 saptamani completa. Am folosit prima oara Mobil1 10w40 cu care a mers si el,iar acum am Aral blue tronic 10w40,recomandat de un baiat de la un service. DEGEABA!! :(( :(( . Nu scoate fum,nu lasa nici macar o picatura de ulei nicaieri. Unde se duce tot uleiul ala?? Help please!! :((

P.S.: Pana acum am mers si eu ca prietenul meu cu bidonul dupa mine(nimeni nu ii da de cap) , dar m-am cam saturat. Sper sa nu fie vorba de o segmentare... Km parcursi pana acum(reali) => 104.000

P.S.2: Imi cer scuze daca nu am procedat bine cu topicul nou,dar sunt cam nou pe aici(stiu ca e scuza tuturor,dar chiar nu am gasit problema asta nicaieri..)

Mesaj necitit 17 Iul 2015, 14:43
Dannyboy

Segmentii au rol in asigurarea compresiei. „Responsabile” de consumul de ulei ar fi simeringurile si ghidurile de supape. Apropo de recomandari de uleiuri, ai auzit cumva de Motul? Sunt la al treilea schimb cu asa ceva si sunt foarte multumit. Ce-i drept, am doar vreo 76.000 km, si e si diesel... dar la fiecare revizie se scoteau din motor 5l, exact cat se baga la schimb.
Daca tot suntem in zona asta, te sfatuiesc sa faci o masuratoare a compresiei pe fiecare cilindru. La numarul asta de Km, ar cam fi necesar.

Mesaj necitit 18 Iul 2015, 13:02
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Segmentii au rol in asigurarea compresiei. „Responsabile” de consumul de ulei ar fi simeringurile si ghidurile de supape. Apropo de recomandari de uleiuri, ai auzit cumva de Motul? Sunt la al treilea schimb cu asa ceva si sunt foarte multumit. Ce-i drept, am doar vreo 76.000 km, si e si diesel... dar la fiecare revizie se scoteau din motor 5l, exact cat se baga la schimb.
Daca tot suntem in zona asta, te sfatuiesc sa faci o masuratoare a compresiei pe fiecare cilindru. La numarul asta de Km, ar cam fi necesar.


Multumesc de ajutor! Sper sa dea roade :) :Th

Mesaj necitit 18 Iul 2015, 13:16
Dannyboy

Daca mai „esti in stare” sa mai incerci ceva, te sfatuiesc sa bagi Dura Lube cu SR3. L-am folosit la 3 masini.

Mesaj necitit 18 Iul 2015, 15:40
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Nu imi plac ideile cu aditivi. Si oricum motorul merge destul de bine. Inafara de treaba cu consumul de ulei,sunt foarte multumit de el. Totusi multumesc pentru sfat. Apreciez ca iti pierzi din timp pentru a ma ajuta pe mine f:1 hiiiiiii :beer

Mesaj necitit 18 Iul 2015, 16:57
Dannyboy

Nu-i vorba de pierdut timp.
Crezi ca as fi amintit de Dura Lube daca n-ar fi fost vorba de consum de ulei? La 2 dintre masinile la care am bagat, consumul de ulei a scazut simtitor, asta pe langa consumul de combustibil. Si pe langa pornirea mult imbunatatita in sezonul rece.
Pe mine nu ma intereseaza parerile „mecanicilor de feisbuc”, vorbesc din experienta si din observatiile mele. Cand am luat masina asta (i30) am hotarat sa nu mai pierd timpul pe sub masini si sa nu ma mai murdaresc pe maini. Se pare insa ca „blestemul auto” ma urmareste si acum, asa ca tot mai mesteresc cate ceva, insa numai pentru prieteni. Ca idee, citeste si alte sectiuni din acest forum, poate gasesti pe cineva nemultumit de sfaturile mele. Ca oricare, ai libertatea de a le urma sau ignora.

Mesaj necitit 19 Iul 2015, 00:59
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Nu am spus ca nu le voi urma. Nu m-am referit la asta cu pierderea de timp. Era chestia ca iti multumesc ca te-ai oferit sa ma ajuti. Ma refeream la faptul ca ti-ai luat 2-3-5 min din timpul tau ca sa ajuti un neexperimentat ca mine. Nicidecum altceva. Scuza-ma daca ai inteles altceva.. :ymblushing:

Mesaj necitit 21 Iul 2015, 21:10
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Am verificat compresia si pe pistonul doi s-a chinuit sa ajunga la 10. Celelalte au 14.5...urmeaza sa fac rost de bani sa ma duc la service sa-mi desfaca motorul sa vad exact ce e de facut. :-? X_X
Scuze pentru dublu post dar scriu de pe telefon si ma bate.. :ymblushing:

Mesaj necitit 21 Iul 2015, 21:21
Dannyboy

Am o rugaminte. Intereseaza-te care e valoarea nominala a compresiei la motorul tau. Daca nu ma insel, e motor G4EH. Am curajul sa afirm ca nu e mai mare de 10.

Mesaj necitit 22 Iul 2015, 01:50
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Am o rugaminte. Intereseaza-te care e valoarea nominala a compresiei la motorul tau. Daca nu ma insel, e motor G4EH. Am curajul sa afirm ca nu e mai mare de 10.


Daca e acelasi lucru cu G4EA,atunci da :). Valoarea nominala este data ca 9.5 ..

Mesaj necitit 22 Iul 2015, 06:10
Dannyboy

In cazul asta se pune o intrebare: de unde a scos cel ce a masurat compresia asemenea valori?

Mesaj necitit 22 Iul 2015, 16:40
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Asa i-a aratat compresmetrul? :D

Mesaj necitit 04 Dec 2015, 20:13
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Salutare!

Revin la acest topic dupa...mult timp. Am rezolvat problema(segmentare) si 2 zile nu am avut probleme. Pana azi dimineata cand am plecat la munca. Dupa vreo 5 min de mers cu masina licarea check-ul si mergea masina in suturi, dar dupa cateva secunde si-a revenit. Apoi mi-am facut treaba cu ea prin oras azi si tot merge intrerupt(fara sa se mai aprinda check-ul) din cand in cand,pentru 2-3 secunde,in timp ce accelerez. Cand o accelerez pe loc , pentru o fractiune de secunda pare ca da sa moara, dupa care se accelereaza normal. Si inca o chestie, cand o pornesc, chit ca e calda sau rece pleaca direct la 900 de turatii, dupa care la 5-10 secunde urca la 1200-1300 pana se incalzeste si apoi scade iar la 900(cum e normal). Si intr-un final,la 900 acolo oscileaza foarte foarte putin. Mecanicul care mi-a facut-o mi-a spus ca este de la motorasul pas cu pas,cel mai probabil. Ca trebuie resetat(ma asteapta luni dimineata la el). Alte pareri? ^:)^ :YMPRAY:

Mesaj necitit 05 Dec 2015, 10:11
Dannyboy

Nu stiu daca trebuie resetat ceva. Dar stiu sigur ca iti trebuie o diagnoza. Nu vad la profil locatia ta, deci nu stiu daca esti din Bucuresti, te-as fi ajutat eu cu diagnoza.

Mesaj necitit 05 Dec 2015, 15:16
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Ploiesti :D

Mesaj necitit 05 Dec 2015, 22:43
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Rezolvat..era o fisa care nu era prinsa bn pe bujie :ymblushing: Thanks anyway! f:1 :ymhug: :beer

Mesaj necitit 07 Dec 2015, 15:12
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Salutari!

Asta-i foarte bine, faptul ca ai reusit sa o faci sa nu mai consume.

Mesaj necitit 07 Dec 2015, 20:12
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Problema cu turatiile erau de la motorasul pas cu pas. Era cam plin de funingine /:) l-a curatat si totul e roz acum. Acum chiar ca nu mai am nici o problema. Si inca ceva:mi-a bagat ulei 5w40 Repsol. Mi-a zis sa folosesc doar d-asta. Numai bine! hiiiiiii :driver


Înapoi la Benzina