Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 REVIZII Diesel ESP si ESP off

ESP si ESP off


Mesaj necitit 13 Iun 2016, 22:03
mircea0 Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1580
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2010
Buna seara dragi colegi,

Azi mi-am facut cont pe ForumHyundai ...este prima postare pe acest forum dar si prima mea postare pe un forum.

Am un Hyundai i30 ,diesel fabricatie 2010, 51000 km, acum doua saptamani am vrut sa pornesc (Dupa 5 saptamani masina nu fusese pornita !!!! cred ca este important ; dar mi-au aparut martori in bord:
EPS si ESP off. Am incercat sa resetez din buton ESP off dar era inactiv ..nu se reseta. Directia mergea foarte greu. Luni dimineata am plecat la DAB AUTO de langa CET sud (VITAN)...Masina a fost pusa pe calculator iar diagnosticul a fost ..NECESITA SCHIMBARE COLOANA VOLAN intre 5000 si 8000 Ron daca sunt norocos.!!!!!. In timp ce discutam cu meseriasul un alt coleg la rugat sa mute 2 metri masina sa aduca el o ala la test. Surpriza a fost ca directia si-a revenit ,volanul mergea foarte bine. Am intrebat meseriasul cum isi explica....dar nu a reusit sa imi zica ceva logic. Am mers cu masina toata saptamana si nu a mai avut absolut nici o problema .Va rog respectuos sa imi dati un sfat, un service serios sau alte informatii care m-ar putea ajuta.
toate cele bune,
Mircea

Mesaj necitit 14 Iun 2016, 08:40
Dannyboy

Explicatia logica (dupa parerea mea) e ca a fost o problema de conectica. Vremea capricioasa cu multa umezeala din ultima perioada o fi afectat conexiunile electrice (mufe, conectori, pini, etc). Coloana de directie consuma destul de mult curent, si, poate ca la prima pornire, contactele imperfecte ti-au dat acele probleme.
Faptul ca flacaii din service s-au repezit la schimbarea coloanei este de condamnat, si arata nivelul de profesionalism al service-ului. Pe viitor e de retinut ca trebuie ocolit.
Cam aceeasi problema si cu ESP, tot o chestie de conectica.
Ar fi bine sa faci o verificare si la sistemele de lumini-semnalizare.

Mesaj necitit 14 Iun 2016, 18:52
Freelancer Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 238
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.5
Combustibil: CRDI
Anul fabricaţiei: 2008
S-ar putea sa aiba dreptate mecanicii pentru ca si-a revenit pe moment dar ulterior poate sa intre din nou in avarie si sa piarda servodirectia. Teoretic daca au vazut acel cod de eroare una din solutii este schimbarea coloanei dar mai sunt si alte variante. Daca defectiunea nu mai pare o perioada lunga de timp e posibil sa scapi de ce e mai rau. Poti face o analiza si la alt service dar din cate stiu acea eroare nu iti apare decat atat timp cat esti in avarie, pe urma nu mai apare in CB.

Mesaj necitit 14 Iun 2016, 20:39
mircea0 Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1580
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2010
Multumesc frumos si astept si alte opinii
Cu stima,
Mircea


Înapoi la Diesel

cron