Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i10 Inchidere centralizata

Inchidere centralizata

Agilă

Mesaj necitit 10 Iun 2010, 06:00
Flamingo Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Bucureşti
Tipul: i10
Capacitatea cilindrică: 1,1
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Am observat de cateva zile ca m-a cam lasat mecanismul de la inchiderea centralizata. Mai exact are toane. Cand se inchide automat cand trebuie s-o fac manual, din cheie sau cu mana imediat ce intru in masina. Inainte nu era asa... Cred ca are ceva legatura cu vremea, umezeala, mizeria adunata pe acolo deoarece repet, are toane. Cand merge perfect, cand e blocat de ceva...

Voi cum stati la capitoul asta? :-?

Mesaj necitit 10 Iun 2010, 06:16
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2882
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Şi la mine a apărut o problemă dar la alarmă. Parcă a devenit mult mai sensibilă, o apucă din când în când să beep-ăie.
Probabil de la senzori. Cu închiderea centralizată nu am avut probleme decât o dată şi de atunci nu a mai făcut. Cum se manifesta? Nu vroia să se închidă de la telecomandă, am închis-o cu cheia atunci, dar nu a mai făcut. Şi eu am pus-o pe seama umezelii sau a mizeriei.

Mesaj necitit 03 Noi 2010, 08:55
Flamingo Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Bucureşti
Tipul: i10
Capacitatea cilindrică: 1,1
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Da, dar nu se compara Bogdane! As da oricand defectiunea mea pe a ta, ca sa nu mai zc de masina. Una este i10 si alta este i30. Norocul meu ca in utima vreme ma consolez cu o Toyota Land Cruiser din 2004 astfel ca mai uit de problemele marca Hyundai.

Mesaj necitit 29 Noi 2010, 15:41
andreiusca Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 792
Localitate: Bucureşti
Tipul: i10
Capacitatea cilindrică: 1,1
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Din pacate nu pot sa te ajut. Eu nu mi-am pus inchidere centralizata din telecomanda sau alarma.. mi-a fost frica sa nu se arda vreo siugranta cum am patit la Tico. Acolo am avut probleme.. si intr-o zi m-am trezit fara baterie si cu masina deschisa pentru ca cineva a lovit masina, a pornit alarma si nu s-a mai oprit pana nu a mancat bateria... si s-au si deschis usile. La i10, am zis ca merg pe ceva low, fara multe elemente electrice.

Mesaj necitit 29 Noi 2010, 15:58
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5736
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Low-low, dar cu bare vopsite :ymdevil:

Mesaj necitit 06 Dec 2010, 14:35
emocar Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 23
Localitate: Bucuresti
Tipul: i10
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Neaparat cu bare vopsite!

Mesaj necitit 06 Dec 2010, 16:34
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2882
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

emocar scrie:
Neaparat cu bare vopsite!


Astea se mai vopsesc, măcar în Photoshop :))

Mesaj necitit 11 Ian 2011, 12:01
andreiusca Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 792
Localitate: Bucureşti
Tipul: i10
Capacitatea cilindrică: 1,1
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Carcotasi dom'le, carcotasi!

Mesaj necitit 13 Ian 2012, 01:16

Mesaje: 1
Localitate: Cluj
Tipul: I10
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Flamingo scrie:
Am observat de cateva zile ca m-a cam lasat mecanismul de la inchiderea centralizata. Mai exact are toane. Cand se inchide automat cand trebuie s-o fac manual, din cheie sau cu mana imediat ce intru in masina. Inainte nu era asa... Cred ca are ceva legatura cu vremea, umezeala, mizeria adunata pe acolo deoarece repet, are toane. Cand merge perfect, cand e blocat de ceva...

Voi cum stati la capitoul asta? :-?


si eu am patit chestii de genul asta de vreo 6 luni. la un moment dat am gasit bateria complet descarcata. dupa cateva vizite la mai multi electricieni (recomandati ca fiind cei mai buni in domeniu), i-am dat de cap problemei. toti electricienii, inclusiv cei de la dealer, au zis ca nu este nimic in neregula cu instalatia electrica a masinii si ca probabil a fost bateria de vina. cica incarcarea era buna. incarcarea este buna, cat poate sa fie ea de buna cu alternatorul ala mic, dar consuma curent peste noapte cu usa inchisa. dupa mai multe masuratori, am ajuns la concluzia ca aveam un consum cu usa inchisa din "centralizata" de 9 (noua) amperi, ceea ce, pentru o baterie asa mica este enorm. am gasit pana la urma sursa defectului. este vorba de un mecanism din butucul usii soferului, care da mai departe un contact pentru celelalte usi. cand era usa inchisa, ramanea blocat contactul si nu se debloca decat dupa ce roteam usor cheia inspre deschidere, pana se auzea un click usor, semn ca se debloca releul. am cautat piesa prin magazine, dar nu am gasit-o sub 1000 ron. pretul era asa de mare deoarece se vindea doar cu butuc. am gasit pana la urma printr-o cunostiinta de la un service mare, piesa singura, dar si asa costa peste 400 ron. asa ca am hotarat sa desfac mufa de la releu si "adio inchidere centralizata"
mentionez, ca cu mufa scoasa nu mai am probleme de consum de curent.
parerea mea, ca si la masina ta, ar trebui sa verifici consumul cu usa inchisa. si a mea s-a manifestat la fel. la inceput nu deschidea toate usile, doar daca actionam din interior de la sofer.


Înapoi la i10

cron