Am un IX35(184cp-Luxury AT) din nov.2012 si la 45000KM a inceput sa refuze sa se accelereze. Tiriac Auto nu gaseste nici-o eroare in calculator. Sta la max 3200 ture, in viteza a 4-a la 80km/h si nu creste decat daca ii schimb pe modul manual pana in viteza a 6-a, cand va avea maxim 120km/h. Nu are putere si nu pot face depasiri. Ce ar putea sa aiba?
Din ce imi zici eu cred ca la tine nu intra turbina in functiune. La grupul Vw se numeste LIMP mode aceasta defectiune. Poate te ajuta. Totodata cu toate ca nu ma pricep foarte bine am inteles ca ar exista o supapa de vacuum care actioneaza turbina... poate acolo air fi vreo problema.
Pot fi 2 cauze. Una ar fi turbina, cea de-a doua poate fi pedala de acceleratie. Este pedala electronica, si daca nu ma insel, s-ar putea sa fie in ea 2 pozitii sau 2 senzori, si una din astea sa nu mai lucreze.
pe de alta parte ai cutie automata, s-ar putea sa fie si de la ea, dar pare a fi limp mode. daca esti din bucuresti (si cred ca esti din moement ce ai fost la tiriac), vezi ca mai sunt 2 reprezentante hyundai. DAB auto si colina. du-te la una din ele (eu unul ma duc la dab de cand am masina si mi se par ok) si nu pleca pana nu iti repara masina. eu daca as fi il locul tau as muri cu ei de gat. pune-i sa faca o tura cu masina sa vada si ei cum te chinui. crede-ma ca la dab au unde sa dea o tura cu masina (pe cheiul dambovitei) si sunt dispusi sa faca asta (s-au plimbat cu mine pt un amarat de zbarnait la oglinda retrovizoare). bafta si tine-ne la curent. nu uita, masina are o gramada de electronica pe ea. pot fi o gramada de motive pentru limitarea asta la 3200 rpm.
Acceasi situatie am avut-o si eu acum vreo 2 ani. La repornire nu se mai manifesta nimic. Nici la diagnoza nu aparea vreun cod de defect. Dar dupa un timp turbina a inceput sa suiere urat de tot si a fost inlocuita. De atunci nu mai am nici o problema.