Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i20 Probleme interior

Probleme interior

Modernă

Mesaj necitit 01 Iul 2020, 10:21
phantom13 Membru
Membru

Mesaje: 5
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.0 T-GDI
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Salutare,



Am un i20 2019 si am unele probleme care in ciuda repetatelor vizite la dealer nu s-au rezolvat. Este vorba despre:



- Zgomot rama / cheder la portiera soferului la trecerea peste denivelari sau guri de canal. (se aude un zgomot de cheder ca si cum portiera loveste plafonul sau stalpul B)

- Zgomot reglator centura pe inaltime la stalpul B pe partea soferului (zumzait metalic, constant pe unele drumuri, intermitent prin oras)

- Zgomot scaun pasager dreapta fata (la rulajul fara pasager, plastic din dreapta jos caraie. Daca tin apasat pe el, zgomotul dispare)


S-a mai lovit cineva de acest tip de probleme si a reusit sa le rezolve?

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 08:04
luci.grigore Membru
Membru

Mesaje: 15
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.2
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Decembrie 2019 -1500km 1.2-75cp. Nu am astfel de probleme dar ai incercat cu usa deschisa sa vezi daca are joc in balamale ? Pe stilpul B zavorul de inox este frecat de broasca ? Daca loveste usa in sus al reglezi un milimetru mai jos din suruburi , nu ai spus daca ai observat portiuni de vopsea unde atinge usa de caroserie . La retractor-ul centurii desfaci carena de plastic si vezi ce zornaie acolo eventual pui ceva vaselina iar cu plasticul de la scaun ????? baga un buretel de vase sau o cirpa sa-l tensionezi putin sa nu mai vibreze . Eate I20 , adica clasa mica si plina de plastice nu poti avea pretentii de insonorizare ca la limuzina . Made in Turcia , asta e La reprezentanta doar se iau banii

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 10:08
phantom13 Membru
Membru

Mesaje: 5
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.0 T-GDI
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2019
luci.grigore scrie:
Decembrie 2019 -1500km 1.2-75cp. Nu am astfel de probleme dar ai incercat cu usa deschisa sa vezi daca are joc in balamale ? Pe stilpul B zavorul de inox este frecat de broasca ? Daca loveste usa in sus al reglezi un milimetru mai jos din suruburi , nu ai spus daca ai observat portiuni de vopsea unde atinge usa de caroserie . La retractor-ul centurii desfaci carena de plastic si vezi ce zornaie acolo eventual pui ceva vaselina iar cu plasticul de la scaun ????? baga un buretel de vase sau o cirpa sa-l tensionezi putin sa nu mai vibreze . Eate I20 , adica clasa mica si plina de plastice nu poti avea pretentii de insonorizare ca la limuzina . Made in Turcia , asta e La reprezentanta doar se iau banii


Portiuni de vopsea cu urme de uzura nu am reusit sa identific insa probabil e datorita chederelor. Cu toate acestea, la deniveleri si guri de canal se aude zgomot de cheder iar in plus la ridicarea completa a geamului din interior se observa cum usa se deplaseaza aproximativ 4-5mm. Cei de la reprezentanta sustin ca usile nu se pot regla.

Cat despre reglatorul pe inaltime al centurii, nu m-as baga fiind elemente pretensionate insa voi da jos capacele de plastic in speranta de a identifica exact sursa zgomotului metalic.

Intr-adevar, este o masina mica si relativ ieftina si nu poti avea pretentii de insonorizare ca la o limuzina.
Cu toate acestea, pretul e aproximativ dublu fata de un Logan care n-are greieri dupa primii 500km.

Oricum, aici deja este vorba de garantie (practic inexistenta) si servicii foarte slabe pe partea de service (greieri care cu siguranta se pot rezolva, provenind de la elemente care nu sunt pozitionate, reglate sau stranse corespunzator). Sau poate sunt eu ghinionist si am nimerit o masina cu defecte de fabricatie iremediabile :)

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 11:11
luci.grigore Membru
Membru

Mesaje: 15
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.2
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Nu ai nimerit ghinion ! Si la a mea am gasit ca plasticul de la scaun dr.fata tacane daca al presez repetat cu degetul exact ca la tine dar nu ma deranjeaza ca tacane pe piatra cubica daca mai gasesc. La GARANTIE te duci cu cutia sparta in garantie si un INGINER afirma ca nu ai schimbat corect vitezele , poti tu sa-l contrazici ? EL este inginer . Usile chiar se regleaza : UN cric de dacia 1300 , ala in forma de romb sub usa si slabesti cele 4 suruburi de pe usa apoi cu cricul o poti pune in ce pozitie vrei . chiar m-am uitat la mine . La astra g 2001 pe stg.fata chiar i-am altoit 2 baroase in cuiul de la platnic pe stilp sa nu mai zornaie usa pe cheder, dar este o metoda pentru 200k km . Si nu compara I20 cu logan ca nu merge , cauta un mecanic pasionat nu jepcar de bani

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 15:50
phantom13 Membru
Membru

Mesaje: 5
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.0 T-GDI
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2019
luci.grigore scrie:
Nu ai nimerit ghinion ! Si la a mea am gasit ca plasticul de la scaun dr.fata tacane daca al presez repetat cu degetul exact ca la tine dar nu ma deranjeaza ca tacane pe piatra cubica daca mai gasesc. La GARANTIE te duci cu cutia sparta in garantie si un INGINER afirma ca nu ai schimbat corect vitezele , poti tu sa-l contrazici ? EL este inginer . Usile chiar se regleaza : UN cric de dacia 1300 , ala in forma de romb sub usa si slabesti cele 4 suruburi de pe usa apoi cu cricul o poti pune in ce pozitie vrei . chiar m-am uitat la mine . La astra g 2001 pe stg.fata chiar i-am altoit 2 baroase in cuiul de la platnic pe stilp sa nu mai zornaie usa pe cheder, dar este o metoda pentru 200k km . Si nu compara I20 cu logan ca nu merge , cauta un mecanic pasionat nu jepcar de bani


Daca ar face doar pe piatra cubica nu m-ar deranja absolut deloc; problema este ca face tot timpul indiferent de viteza sau calitatea asfaltului atat timp cat nu am pasager.

Pai daca se merge la alt mecanic ... cum ramane cu garantia? Din cate stiu se pierde garantia.

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 17:27
luci.grigore Membru
Membru

Mesaje: 15
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.2
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Adica daca se arde un bec pe spate nu demontezi singur lampa de pe caroserie ca pierzi garantia ? Daca ai prins in fata un camion pe un drum neasfaltat si te umple de praf 1-2 km. tu stai pe recirculare dar nu schimbi filtrul de aer decit la reprezentanta , adica mergi cu el 1 an imbicsit ca ai garantie ? Este doar un plastic si daca chiar te deranjeaza baga sub el o cirpa sau un burete de vase ca daca stai la garantie la dealer o sa dea vina pe OMV-PETROM ca au cedat injectoarele . Daca eu intr-un an nu merg cu masina decit 200 km. schimb uleiul la revizie ? DE CE ? si in depozit sta 2-3 ani in butoi de tabla .I20 este renumita pentru fiabilitate dar sa bagi bani aiurea nu renteaza - mai bine taxi sau rent a car . Inteleg , in primul an mergi la revizie si pe garantie schimbi ce cedeaza la masina ce ? este de flota si faci 20-30 de mii pe an cu ea ?

Mesaj necitit 08 Iul 2020, 22:26
phantom13 Membru
Membru

Mesaje: 5
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.0 T-GDI
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2019
luci.grigore scrie:
Adica daca se arde un bec pe spate nu demontezi singur lampa de pe caroserie ca pierzi garantia ? Daca ai prins in fata un camion pe un drum neasfaltat si te umple de praf 1-2 km. tu stai pe recirculare dar nu schimbi filtrul de aer decit la reprezentanta , adica mergi cu el 1 an imbicsit ca ai garantie ? Este doar un plastic si daca chiar te deranjeaza baga sub el o cirpa sau un burete de vase ca daca stai la garantie la dealer o sa dea vina pe OMV-PETROM ca au cedat injectoarele . Daca eu intr-un an nu merg cu masina decit 200 km. schimb uleiul la revizie ? DE CE ? si in depozit sta 2-3 ani in butoi de tabla .I20 este renumita pentru fiabilitate dar sa bagi bani aiurea nu renteaza - mai bine taxi sau rent a car . Inteleg , in primul an mergi la revizie si pe garantie schimbi ce cedeaza la masina ce ? este de flota si faci 20-30 de mii pe an cu ea ?


Mersi de sfat, o sa incerc totusi sa indes ceva acolo, poate poate se rezolva sau macar se diminueaza zgomotul.
Legat de garantie, avand in vedere ca fac aproape 30.000 pe an cu aceasta masina as prefera sa nu o pierd totusi :D

Mesaj necitit 24 Sep 2020, 07:46
luci.grigore Membru
Membru

Mesaje: 15
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.2
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Scuze ca revin cam tirziu ! Sincer ? Dupa un an de zile sau 10mii -30 de mii de km daca nu a cedat ceva las-oooo , ca pe garantie se da vina pe uzura si o ai degeaba - baga ulei bun la timp , schimba cele 3 filtre la timp, ulei mai gros dupa 50000 de km ca apare ceva uzura la cilindri-segmenti si 5w30 se consuma in draci de repede , dimineata las-o sa-si ia ulei macar 30 de secunde si nu o omori cum o tii asa o ai ....Sper sa treci de 150.000 km fara probleme ....

Mesaj necitit 27 Oct 2020, 01:31
Ulysse Membru
Membru

Mesaje: 42
Tipul: Elantra AD
Capacitatea cilindrică: 1,6 16v
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2017
@phantom13 schimba uleiul și filtrele la timp, da-i benzină și talpa. Greierașii sunt mărunțiș. Bucură-te de ea.
Cu stimă.


Înapoi la i20

cron