luci.grigore scrie:
Decembrie 2019 -1500km 1.2-75cp. Nu am astfel de probleme dar ai incercat cu usa deschisa sa vezi daca are joc in balamale ? Pe stilpul B zavorul de inox este frecat de broasca ? Daca loveste usa in sus al reglezi un milimetru mai jos din suruburi , nu ai spus daca ai observat portiuni de vopsea unde atinge usa de caroserie . La retractor-ul centurii desfaci carena de plastic si vezi ce zornaie acolo eventual pui ceva vaselina iar cu plasticul de la scaun ????? baga un buretel de vase sau o cirpa sa-l tensionezi putin sa nu mai vibreze . Eate I20 , adica clasa mica si plina de plastice nu poti avea pretentii de insonorizare ca la limuzina . Made in Turcia , asta e La reprezentanta doar se iau banii
Portiuni de vopsea cu urme de uzura nu am reusit sa identific insa probabil e datorita chederelor. Cu toate acestea, la deniveleri si guri de canal se aude zgomot de cheder iar in plus la ridicarea completa a geamului din interior se observa cum usa se deplaseaza aproximativ 4-5mm. Cei de la reprezentanta sustin ca usile nu se pot regla.
Cat despre reglatorul pe inaltime al centurii, nu m-as baga fiind elemente pretensionate insa voi da jos capacele de plastic in speranta de a identifica exact sursa zgomotului metalic.
Intr-adevar, este o masina mica si relativ ieftina si nu poti avea pretentii de insonorizare ca la o limuzina.
Cu toate acestea, pretul e aproximativ dublu fata de un Logan care n-are greieri dupa primii 500km.
Oricum, aici deja este vorba de garantie (practic inexistenta) si servicii foarte slabe pe partea de service (greieri care cu siguranta se pot rezolva, provenind de la elemente care nu sunt pozitionate, reglate sau stranse corespunzator). Sau poate sunt eu ghinionist si am nimerit o masina cu defecte de fabricatie iremediabile