Pe spate iti spun ca dupa montajul unor Monroe pentru Logan, a devenit ca o pisica, cade mereu in picioare, nu mai balanseaza la fiecare adiere de vant, iar la curbe isi infige bine gherutele. O transformare uriasa, desi practica puntea a ramas la fel, doar amortizoarele-s altele - apropo, ca-mi veni acum intrebare, oare daca aveam suspensie independenta pe spate, cum ar fi fost ?
Cat despre cele de pe fata, nu doar din lipsa de bani eu am ales tot originale. Nu fac reclama, insa fiecare masina are caracteristicile ei in privinta incarcarilor puntilor si a tolerantelor pe care trebuie sa le aiba. Pe spate ca pe spate, nu e punte motrice, derapa mai usor, mai si sareau pasagerii de pe bancheta, dar pe fata eu inca nu sunt convins ca amortizoarele noi care se potrivesc (gen Sachs, KYB, etc) sunt optime. In cel mai bun caz sunt mai bune, dar sa nu uitam ca puntea e motrice pe fata, iar la diesel este mai grea decat la benzina si amortizoarele vor trebui sa fie pe masura.