Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Getz getz 2006

getz 2006

Job car

Mesaj necitit 22 Noi 2012, 16:25
ELA Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Ploiesti
Tipul: GETZ
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: BENZINA
Anul fabricaţiei: 2006
Am cumparat de curand un Getz ,fabricatie 2006 si dupa ce i-am schimbat uleiul(5w40-ARAL)a doua zi s-a aprins check-ul si a inceput sa intrerupa in mers.M-am dus inapoi la service a pus-o pe tester si mi-a spus ca trebuiesc inlocuite bujiile si fisele.
Le-am inlocuit si am schimbat si bateria.Timp de doua saptamani a mers ok si nu s-a mai aprins nici check-ul.De doua zile s-a aprins iar check-ul si a inceput din ce in ce mai rau sa intrerupa in mers(eu fac 100 km zilnic).Am fost ieri la service si dupa ce a pus-o pe tester mi-a spus ca este de la senzorul pozitie axa cu came,iar acum nu stiu ce sa fac ,sa-l inlocuiesc si pe acesta?
Daca il inlocuiesc si o sa se repete intreruperea cand o accelerez?Poate cineva sa-mi dea un sfat ?
Multumesc

Mesaj necitit 22 Noi 2012, 17:28
Dannyboy

Intrebare: in intervalul de la cumparare si pana la schimbul de ulei, totul a functionat normal? Cat a durat intervalul asta? E cam mare coincidenta, imediat dupa schimbul de ulei sa apara si beleaua.
Sfat? Daca ai fi fost din Bucuresti am fi mers la un service in care am mare incredere si care dispune atat de diagnoza de ultima generatie, cat si de oameni pregatiti in Korea care sigur ti-ar rezolva problema.

Mesaj necitit 23 Noi 2012, 21:23
ELA Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Ploiesti
Tipul: GETZ
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: BENZINA
Anul fabricaţiei: 2006
Buna,
Am cumparat masina din Arad, am venit cu ea 600 km si a mers perfect,am mai facut cu ea inca vreo 700 km pana i-am facut schimbul de ulei si a mers la fel de bine.Nu stiu ce sa mai cred,astazi m-am dus si am inlocuit senzorul,dar face exact la fel. Intrerupe mai putin,dar tot intrerupe cand o accelerez .Mi-au spus de la service sa ma duc maine dimineata sa-mi masoare compresia si s-o puna iar pe tester.A pus-o si in seara asta imediat dupa ce a schimbat senzorul si i-a scos borna de la baterie
dar nu a mai aratat nici o eroare,iar ea tot intrerupe.

Mesaj necitit 23 Noi 2012, 23:36
Dannyboy

N-are nici o legatura compresia cu intreruperile. Ma gandesc la o chestie patita de altcineva pe forum. Problema a fost presiunea de combustibil din injectoare, si beleaua era la o supapa de pe retur, aia nu mai inchidea cum trebuie si astfel presiunea scadea.
Totusi ma tot gandesc, prea e mare coincidenta, sa se strice chiar dupa schimbul de ulei?

Mesaj necitit 26 Noi 2012, 11:26
ELA Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Ploiesti
Tipul: GETZ
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: BENZINA
Anul fabricaţiei: 2006
Buna ,
Am fost sambata si am masurat compresia,iar la toate cele 4 pistoane aveam 11 si au zis ca este foarte bine.Au scos apoi cele 4 injectoare le-a curatat,a spalat cu diluant si rampa,dupa care au scos pompa de benzina sa vada daca sita din pompa este murdara.Nu era murdara dar au constatat ca regulatorul de presiune pentru benzina este incorporat cu tot ansamblul pompei,deci nu au putut sa-l verifice daca functioneaza in parametrii,iar ca sa-l schimb trebuie sa schimb toata pompa care este nu mai putin de 2100 lei.Am plecat cu ea de la service si a mers ok,a avut o singura data cand am luat-o mai brusc un moment foarte mic de intrerupere.Astazi pe drum spre servici a mers bine sa vedem la intoarcere.Ei au spus ca daca tot mai face asa este ori din regulatorul de benzina ,ori din catalizator.As vrea sa-i pun gaz ,iar in cazul asta daca este din regulatorul de benzina ar trebuii sa nu mai faca,nu?Dati-mi un sfat de care sa pun:landi renzo sau tomasetto?

Mesaj necitit 26 Noi 2012, 12:16
Dannyboy

N-are cum sa coste atat!
Ai PM.

Mesaj necitit 26 Noi 2012, 12:24
ELA Membru
Membru

Mesaje: 4
Localitate: Ploiesti
Tipul: GETZ
Capacitatea cilindrică: 1086
Combustibil: BENZINA
Anul fabricaţiei: 2006
Ce-i ala PM?

Mesaj necitit 26 Noi 2012, 12:30
Dannyboy

Pe bara de sus ai un buton, pe el ar trebui sa scrie 1 mesaj. Iti activez eu acum balonul pop-up ca sa-l vezi pe viitor.

Mesaj necitit 06 Ian 2013, 18:35
razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
E aproape clar ca evalva de purjare ca si la mine. Pacat nu am vazut in timp util mesajul. La service intai iti schimba jumatate de motor si abia apoi si mizeria aia de valva. Cineva cu o kia rio mi-a zis ca a scos-o de tot si a facut legatura directa a furtunelor si merge de nu are taine.
Speram ca doamna sa intre si sa ne confirme sau infirme daca am avut dreptate.

Mesaj necitit 06 Ian 2013, 20:01
Dannyboy

A rezolvat problema, era din bujii.

Mesaj necitit 07 Ian 2013, 00:36
razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Hmm sigur? Si la mine prima oara tot din bujii era, se distantau electrozii. Dupa ce le schimbam la max 5000km iar aparea. Domane ajuta sper sa fie ok. Totusi era ok sa mai intre pe forum, oricarei probleme enuntate aici, daca i se scrie rezolvarea ii scuteste pe altii de multe batai de cap.

Mesaj necitit 20 Oct 2013, 20:33

Mesaje: 1
Localitate: Suceava
Tipul: GETZ
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2004
buna seara !! am si eu o problema !! am cumparat un hyundai getz 1.5 cdri din 2004 si dupa ce merg in jur de 1. 2 km motorul si nu mai vrea sa prneasca.............daca o las vre-o 30 min .....cred ca dupa ce se raceste .......porneste de parca nimic nu s-a intamplat........................si o ia de la capat dupa ce se incalzeste motorul..............................si cica la tester nu da nici o eroare.......................aveti intamplari hazlii de genu????

Mesaj necitit 20 Oct 2013, 20:53
Dannyboy

Vreau sa te intreb, dupa ce parcurgi distanta respectiva, motorul se opreste singur?

Mesaj necitit 08 Oct 2015, 22:51
adryan Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: getz
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Vreau sa te intreb, dupa ce parcurgi distanta respectiva, motorul se opreste singur?

sal
exact aceeasi problema o am si eu
hyundai getz 2004 crdi motor 3 cilindrii
dimineatza merge la prima cheie
indiferent de distanta ce o fac daca o opresc nu mai porneste
motoru nu mi sa oprit niciodata si nici nu se opreste singur
daca e impinsa porneste din prima destul de repede
la cheie insa nu o ia nicicum,nici cu baterie noua cu nimic
de obicei o las vreo 1-2 ore sa se raceasca singur motoru si apoi mai incerc dar nu totdeauna porneste

Mesaj necitit 09 Oct 2015, 05:42
Dannyboy

Ce inseamna „nu mai porneste”? Daca dai la cheie se invarte motorul?

Mesaj necitit 09 Oct 2015, 23:11
adryan Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: getz
Capacitatea cilindrică: 1500
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Ce inseamna „nu mai porneste”? Daca dai la cheie se invarte motorul?

da exact
se invarte dar nu mai porneste

Mesaj necitit 10 Oct 2015, 05:30
Dannyboy

Pot doar sa presupun ca de vina ar fi electromotorul, pentru ca spui ca porneste impinsa destul de repede. Compresia in cazul asta e buna. Daca nu porneste la cheie, electromotorul poate fura prea mult curent. Sau poate fi bateria uzata. Ia de la cineva o baterie si fa o proba.


Înapoi la Getz

cron